O recepționeră face dezvăluiri incredibile: Ce trebuie să știe imediat toți turiștii
Aproape nimic din ce se întâmplă într-un hotel nu este întâmplător, iar comportamentul turiștilor influențează imediat condițiile în care sunt cazați. O spune o recepționistă, Jacom Tomsky, în cartea „Heads in Beds” în care vorbește despre experiența sa din timp ce lucra în hoteluri de lux din New Orleans şi New York.
Lipsa de politeţe din partea clientului se poate întoarce împotriva lui pentru că „întotdeauna există o cameră mai proastă decât cea repartizată”. Recepţionerul o ştie foarte bine, cunoscând la perfecţie camerele mai puţin comode sau cu probleme privind baia, telefonul sau televizorul, spune Tomsky, conform one.ro.
Vorbitul la telefon în timp ce se face check-in-ul și obiceiul de a îl tutui pe recepționer sunt două din cauzele care duc la experiențe negative în timpul șederii la hotel.
În plus, Tomsky dezvăluie că dacă rezervarea s-a făcut de pe vreun site optându-se pentru oportunităţile „de ultimă oră” sau pentru reduceri, camerele nu se pot schimba deoarece rezervările sunt făcute pentru că hotelurile sunt „interesate şi satisfăcute să facă reduceri, pentru că acest fapt le permite ocuparea unor camere care, altfel, ar rămâne goale”.
Nu este acelaşi lucru dacă este vorba despre un hotel pe malul mării — unde camerele orientate spre mare vor fi mai scumpe — sau despre un hotel din oraş, cu preţuri mai mari la etajele superioare. Importantă este şi perioada, în sezon sau extrasezon.