Aplicația Immersion France, care are ca scop promovarea sejururilor lingvistice în Franța pentru vizitatorii individuali, familii, elevi sau studenți, a fost lansată de Ministerul Afacerilor Externe și Dezvoltării Internaționale al Republicii Franceze și operatorul său, Campus France, informează agerpres.ro.
Aplicația pentru mobile și tablete este disponibilă în limbile franceză și engleză pe platforma Apple, iar din luna aprilie a acestui an, și pe Android.
Immersion France propune un asistent personal care ajută în a alegere un sejur, țănând cont de factori precum nivelul de cunoștințe de limbă franceză, de cazare, dar și de activitățile culturale sau profesionale către care se țintește. Oferta turistică din toate regiunile republicii sunt scoase în evidență prin imagini și videoclipuri. Nici stilul de viață francez nu este omis, grație unui parteneriat exclusiv cu agenția Atout France și cu postul de televiziune TV5 Monde.
Peste 300 de oferte de sejururi sunt incluse în acest proiect, ofertele conținând învățarea limbii franceze, formarea profesională au universitară, circuitele turistice, propuneri gastronomice, precum și sejururi pentru juniori.
Utilizatorii voi beneficia și de o hartă interactivă a Franței, prin intermediul căreia pot descoperi regiunile franceze, șase videoclipuri cu titlul „Ca bouge en France”, dar și 100 de fotografii ale regiunilor.
Această aplicație combină ofertele de formare lingvistică cu un pachet de oferte turistice în ideea de a răspunde la numărul în creștere de cereri a celor care vor să viziteze Franța.