Imaginea dezastrului provocat de coronavirus: Două treimi din avioanele companiilor chineze sunt la sol

Imaginea dezastrului provocat de coronavirus: Două treimi din avioanele companiilor chineze sunt la sol

O imagine a dezastrului provocată de epidemia de coronavirus poate fi observată prin comparația între traficul aerian înainte și după izbucnirea crizei. Restricțiile de circulație impuse de autoritățile chineze din cauza coronavirusului, dar și reticența turiștilor au dus la anularea unui număr uriaș de curse aeriene în China.

Mai exact, potrivit datelor publicate de Financial Times, două treimi din avioanele companiilor aeriene chineze sunt în aceste momente la sol.

Într-o postare devenită virală pe rețelele de socializare un utilizator compară numărul de zboruri în spațiul aerian al Chinei dintr-o zi obișnuită dinaintea crizei coronavirusului (12 noiembrie 2019) și traficul din 14 februarie.

În acest context, operatorii aerieni sunt cel mai afectați de izbucnirea crizei provocată de epidemia de coronavirus.

Cele mai expuse sunt însă companiile mici care nu dispun de resursele pe care le au la dispoziție giganții Air China, China Eastern Airlines sau China Southern Airlines.

Cei mai mari producători de țiței din lume se pregătesc pentru scăderea producției, pe fondul crizei generate de epidemia de coronavirus.

Un alt efect resimțit la nivel mondial al epidemiei de coronavirus a fost prăbușirea prețului petrolului.

Acesta a atins cel mai mic nivel într-un an după ce s-a depreciat cu 20% de la maximul său în ianuarie.

Potrivit bbc.com, răspândirea coronavirusului a făcut ca vacanța de Anul Nou Chinezesc să se extindă în mare parte din China și restricțiile de călătorie să fie în vigoare. Drept urmare, fabricile, birourile și magazinele au rămas închise.

Asta înseamnă că cel mai mare importator de petrol brut din lume, care consumă de obicei aproximativ 14 milioane de barili pe zi, are nevoie de mult mai puțin petrol pentru a alimenta utilaje, a alimenta vehicule și pentru a menține luminile aprinse.

Este posibil ca focarul să aibă în continuare un impact deosebit de mare asupra cererii de combustibil, deoarece companiile aeriene din întreaga lume suspendă zborurile către China, iar restricțiile de călătorie din țară presupun la rândul lor mult mai puține zboruri.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
14:59 - Relația dintre Silviu Prigoană și Mihai Bendeac. Ce făceau în fiecare seară
14:57 - Elena Lasconi, scrisoare deschisă către Karl Nehammer, publicată în Die Presse: I-am cerut cancelarului Austriei sprijinul pentru o decizie finală privind intrarea în Schengen
14:36 - Ce a pățit o femeie din Cluj-Napoca după ce a cumpărat un frigider de Black Friday. „Nici măcar așa nu mă mai întorc”
14:35 - Nicușor Dan, despre solicitările pentru candidați: Marcel Ciolacu și George Simion au fost mai rezervați față de propuneri (VIDEO)
14:06 - Diana Șoșoacă, despre liderul AUR: Nimeni din cei care mă susțin nu ar putea să voteze un astfel de grobian / În AUR mi se cerea non-stop să încalc legea. Simion a cerut tuturor să îi dea banii din suma forfetară (VIDEO)
13:57 - A început Postul Crăciunului. Cât durează și când sunt dezlegări la pește
13:43 - Diana Șoșoacă: Hotărârea CCR de anulare a candidaturii mele a fost cu acceptul tuturor celor 14 de pe lista de candidați / Nu poți să faci parte din comisiile SRI și SIE dacă nu ești de la SRI și SIE (VIDEO)
13:22 - Diana Șoșoacă: George Simion îl are în spate pe Lulea, care au în spate un sistem al serviciilor condus de Coldea / Afaceri cu droguri în Transnistria, Găgăuzia, Ucraina. De unde are AUR atâția bani? (VIDEO)
13:13 - Un tramvai a deraiat în Timișoara. O parte din garnitură a ajuns pe trotuar
12:53 - Ionel Bogdan: Observ că există o îngrijorare din USR cu privire la PNL. USR să își facă, în primul rând, curat în partid (VIDEO)