Grupul Amazon și-a lansat propriile magazine online destinate produselor de lux

Publicat: 15 09. 2020, 22:50
Foto: Hepta

Amazon şi-a prezentat marţi propriilemagazine de lux online, unde stiliştii îşi pot prezenta în mod direct creaţiile fanilor modei, din orice unghi, transmite agenția de știri AFP.

Amazon a lansat magazine de lux online

În primă fază, doar abonaţii la serviciul Prime al grupului din Statele Unite vor putea accesa magazinele de lux online. Și asta, pe bază de invitaţie.

Marca Oscar de la Renta este prima care îşi va prezenta colecţiile din 2020. Ulterior, vor urma altele în următoarele săptămâni, a menționat grupul, prin intermediulunui comunicat de presă.

Nu este prima dată când gigantul comerţului online încearcă o incursiune în lumea luxului, însă de data aceasta încearcă să creeze o nouă experienţă, cu case de modă de lux şi tehnologii care să permită le permită clienților să vadă creaţii din toate unghiurile, la 360 de grade.

Companiile îşi vor putea controla propriul inventar, selecţia de produse, precum şi preţurile.

În ceea ce privește returul produselor achiziționate din magazinele de lux online, creaţiile pot fi returnate expeditorului cu condiția ca articolele să poartă încă eticheta şi ambalajul original.

În ultima perioadă, compania lui Jeff Bezos a cunoscut o creştere a cifrei de afaceri în ciuda crizei pandemice şi a restricţiilor pe care aceasta le-a generat, consumatorii apelând la comenzi online şi livrări la domiciliu.

De asltfel, criza sanitară declanșată de noul coronavirus de tip SARS-CoV-2 a forţat foarte multe magazine să se închidă, în timp ce mai multe case de modă importante au renunţat să participe la Săptămâna modei care se desfăşoară săptămâna aceasta la New York.

Amazon angajează încă 100.000 de persoane

În urma creșterii vânzărilor în timpul pandemiei,Amazon angajează încă 100.000 de persoane în SUA și Canada, o creștere cu aproximativ 10% a forței de muncă globale a companiei, noteazăBusiness Insider.

Totodată, compania va deschide 100 de site-uri noi numai în septembrie: centre unde personalul poate să stocheze comenzile de mărfuri și ambalaje, centre de livrare și sortare ale produselor. Multe dintre noile locuri de muncă sunt fie full-time, fie part-time.

Amazon a deschis deja peste 75 de site-uri noi și hub-uri aeriene regionale în SUA și Canada în 2020. Săptămâna trecută, compania a deschis un nou depozit de ambalare în Beaumont, California, cu peste 1.000 de angajați cu normă întreagă, iar la începutul lunii septembrie a anunțat planuri pentru a suplimenta cu 10.000 de noi locuri de muncă la extinderea biroului și sediului său de retail din Bellevue, Washington, în plus față de cele 15.000 pe care le-a anunțat în 2019.

Anunțul companiei că urmează să angajeze încă 100.000 de persoane marchează a patra cea mai mare perioadă de angajare a companiei în Statele Uniteanul acesta. Amazon a început să angajeze 100.000 de persoane în martie, 75.000 în aprilie și 33.000 la începutul acestei luni. În total, compania a pus la dispoziție peste 300.000 de locuri noi de muncă de la debutul epidemiei și până în prezent.