După o așteptare de zece ore pentru a decola, un angajat al companiei aeriene naționale poloneze LOT a cerut pasagerilor zborului Beijing-Varşovia să strângă bani pentru a cumpăra piesa care se stricase, și anume o pompă hidraulică.
Fiindcă se săturaseră să tot aștepte ca avionul să decoleze, patru dintre cei aflați la bord au acceptat să ofere bani, potrivit publicațieiOuest-France, citată deAgerpres.
„Într-un final, suma necesară a fost colectată, dar banii au fost returnaţi celor patru pasageri la sosirea avionului la Varşovia”, a declarat unul dintre călătorii pentru postul de televiziune polonez TVN24.
Drept recompensă, cei patru binevoitori au primit bilete gratuite, dar nu s-a menționat pentru câte zboruri.
Firma LOT a ținut să se distanțeze de acest comportament al angajatului său, pe care îl califică drept o „greşeala gravă”.
Totuși, angajatul cu pricina a ținut să evidențieze faptul că cele zece ore de așteptare ar fi fost mult mai multe dacă nu ar fi luat atitudine și nu ar fi cerut bani pasagerilor.