Femei cu sponsori găsiți pe Internet: Ele nu fac nimic în neregulă, ei se lasă fraieriți

Publicat: 18 05. 2012, 15:25

Documentarul britanic „Sex, Lies, and Rinsing Guys” prezintă tacticile a trei femei în căutare de  bărbați bogați care să le finanțeze stilurile de viață extravagante. Ele folosesc rețelele de socializare Facebook și Twitter pentru a primi cadouri de mii de euro de la admiratori.

Jeanette Worthington, Danica Thrall și Hollie Capper (foto) se întâlnesc rar față în față cu finanțatorii lor virtuali, oferindu-le doar prietenia pe Internet în schimbul produselor de firmă, scrie Daily News. Printre „atențiile” acordate lor se numără ceasuri Cartier, pantofi Jimmy Choo, vacanțe exotice sau operații cosmetice.

Danica Thrall, fotomodel, susține că a primit bunuri în valoare de 20.000 de lire sterline în doar trei luni.

Una din femei, Jeanette Worthington, mamă a doi copii, este finanțată în acest fel de ani de zile. Ea își face reclamă prin cluburile londoneze. Astfel, a ajuns să îi aibă ca prieteni pe rețelele de socializare pe unii din cei mai bogați bărbați din țară, inclusiv pe fotbalistul Mario Balotelli.

Jeanette a spus în documentar: „nu fac nimic în neregulă, nu încalc nicio lege. Dacă oamenii se lasă fraieriți de asta e problema lor… Ei sunt proști.”