Facebook se lansează pe piaţa saturată a cupoanelor de reduceri
Facebook a început, marţi, să ofere oamenilor din cinci oraşe americane cupoane pentru orice, de la vin până la bilete de concert, intrând în competiţie acerbă pe piaţa cupoanelor de reduceri, tot mai aglomerată, relatează Reuters.
Utilizatorii de Facebook pot achiziţiona cupoanele de reduceri direct de pe site. Facebook devine ultimul uriaş al internetului, care „sare” pe piaţa aglomerată a reducerilor zilnice, iniţiată de Groupon acum câţiva ani. Săptămâna trecută, Google a lansat serviciul Google Offers, pentru utilizatorii din Portland, Oregon, având planuri de extindere spre San Francisco şi New York.
Facebook, reţeaua de socializare numărul 1 în lume, cu peste 500 de milioane de utilizatori, pariază pe faptul că interacţiunea socială va ajuta să se departajeze faţă de zecişe de companii care oferă, în prezent, acelaşi gen de servicii.
Cupoanele disponibile pe Facebook se axează în general activităţilor de grup, precum rafting-ul pe râu, decât pe lucruri individuale, precum cumpărarea unei perechi de blugi. Utilizatorii de Facebook pot foarte uşor să recomande ofertele prietenilor lor de pe reţeaua de socializare.
„Nu este vorba despre a fura modelul de afacere a altcuiva şi de a-l forţa să se potrivească la Facebook. Noi promovăm o experienţă extraordinară, ce presupune interacţiunea cu prietenii, morivul pentru care şi accesează Facebook de fapt”, a spus directorul de producţie locală Facebook, Emily White.
Facebook Deals rulează în prezent în oraşele San Francisco, Austin, Atlanta, Dallas şi San Diego, iar White susţine că ofertele vor fi disponibile în mai multe oraşe, în decursul acestui an.
Facebook Deals de milestoneinternet