Suma fabuloasă investită de Facebook în activitățile de lobby
:format(webp):quality(80)/http://www.b1tv.ro/wp-content/uploads/2018/04/219159/279714.jpg)
Scandalul Cambridge Analytica – Facebook și, mai recent, audierea lui Mark Zuckerberg în Congresul american aducdin nou în atenția publică sumele imense pe care le investește Facebook în activitățilede lobby.
Dacă în 2009 a cheltuit doar 200.000 de dolari pentru campaniile de influențare a decidenților de la Washington, în 2017 suma a ajuns la 11,5 milioane de dolari!
Potrivitrollcall.com, Google a cheltuit anul trecut 18 milioane de dolari pentru activitățile de lobby, cea mai mare sumă alocatăîn acest scop de o companie.
Mark Zuckerberg a fost pus la zid în Congresul American. Senatorii l-au făcut pe co-fondatorul Facebook să transpire din greu în timp ce încerca să găsească scuze pentru motivele pentru care a fost posibil ca un dezastru precum scandalul Cambridge Analytica să aibă loc. Zuckerberg şi-a asumat vina pentru greşelile făcute şi a încercat să dea asigurări că pe viitor astfel de incidente nu se vor petrece, dar utilizatorii rămân sceptici după mărturia sa. (Detalii AICI)