O bătrână din Marea Britanie a rămas fără pensie timp de trei luni. Aceasta a fost deconectată de la linia telefonică și de la alimentarea cu energie electrică, după ce a fost declarată moartă din greșeală de o instituție bancară.
Bătrâna, în vârstă de 91 de ani, a anunțat banca de moartea soțului ei și a cerut ca numele acestuia să nu mai existe în contul lor comun și să fie înlocuit cu cel al fiicei sale.
Instituția bancară a declarat-o pe femeie ca fiind moartă și i-a închis contul acesteia. Acest lucru a fost descoperit de însăși persoana în cauză după Crăciun, când a realizat că linia telefonică și alimentarea cu energie au fost întrerupte.
Bătrâna a mers la bancă unde angajații i-au spus că a fost înregistrată ca fiind decedată, potrivit The Guardian.
„Banca a blocat veniturile mamei mele și i-a tăiat singurul mijloc de a lua legătura cu lumea exterioară. În ultima lună a cumpărat mâncare cu cele 250 de lire sterline cash pe care le mai avea și este îngrozită că va rămâne fără bani. Până în prezent, Barclays nu a răspuns la solicitarea noastră să o repună în drepturi și să îi vireze pensia”, a declarat Mary Roper, fiica bătrânei.
Datorită intervenției sursei citate, contul femeii a fost redeschis, linia telefonică și alimentarea cu energie fiind restabilite deja.
„Ne cerem scuze pentru suferința și neplăcerile provocate clientei noastre. Putem confirma că plățile au fost restabilite, iar contul bancar a fost modificat”, a precizat un purtător de cuvânt al băncii.