Efectul „Black Lives Matter”: Încă o companie a luat o decizie radicală. Explicație incredibilă

Efectul „Black Lives Matter: Încă o companie a luat o decizie radicală. Explicație incredibilă
sursa foto: hepta.ro // DPA Images / Ppi

Fenomenul „Black Lives Matter” continuă să ia amploare. Diferite branduri au ajuns să se supună trenduluiși să ia decizii extreme, în contextul revoltei care a explodat în Statele Unite ale Americii.

Ultimul caz vine din Danemarca. Un producător de înghețată a schimbat numele produsului„Eschimos”, informează Web24. Explicația este absolut incredibilă.

„După o profundă chibzuință, am luat hotărârea de a da batonașului nostru de înghețată un nume nou, mai potrivit”, au notat danezii pe Facebook.

„După discuții și cercetări sociale, a devenit clar pentru noi că oamenii consideră că denumirea ‘Eschimos’le amintește de un trecut umilitorși de tratamente nedrepte, la care noi nu ne-am gândit până acum”, a precizat compania într-un comunicat de presă.

Haos provocat de „Black Lives Matter” în SUA, după moartea lui George Floyd

Derapajele „Black Lives Matter” au escaladat la cote înalte în ultimele săptămâni. După incendierea statuii exploratorului italian Christopher Columb din Richmond, Virginia, statuia lui Abraham Lincoln a fost la un pas de a fi dărâmată.

Studenții activiști la Universitatea Wisconsin-Madison au cerut ca statuia fostului Președinte al SUA, Abraham Lincoln, care a pus capăt sclaviei, să fie îndepărtată pentru că acesta reprezintă, în opinia lor, „un simbol al supremației albe”.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`