Despăgubiri de 350 de milioane de euro pentru șase pasageri care se aflau pe nava Costa Concordia în momentul scufundării

Despăgubiri de 350 de milioane de euro pentru șase pasageri care se aflau pe nava Costa Concordia în momentul scufundării
Şase dintre pasagerii aflaţi pe nava Concordia vor compensaţii de 350 de milioane de euro din partea autorităţilor italiene. Ei nu au acceptat oferta companiei Concordia care le-au propus despăgubiri de 11.000 de...

Şase dintre pasagerii aflaţi pe nava Concordia vor compensaţii de 350 de milioane de euro din partea autorităţilor italiene. Ei nu au acceptat oferta companiei Concordia care le-au propus despăgubiri de 11.000 de euro şi returnarea banilor pe bilete şi asigurare medicale.

Potrivit echipelor de salvare, operaţiunile de aducere la suprafaţă a epavei Costa Concordia ar putea dura 10 luni.

La sugestia avocaţilor, şase dintre pasagerii care se aflau pe navă intenţionează să continue procesul împotriva companiei Costa Crociere care administrează vaporul şi să ceară despăgubiri mult mai mari decât li s-au propus. Astfel, ei pretind că vor 350 de milioane de euro şi nu se mulţumesc cu cei 11.000 de euro cât le-a fost oferit.

Avocaţii victimelor au însă o mare problemă. Pe spatele biletelor pasagerilor era menţionat că un posibil proces trebuie să se desfăşoare în ţara în care compania îşi are sediul, adica în Genova, Italia, în vreme ce plângerea a fost depusă la sediul operatorului companiei Costa Cruises, din Miami. 

Reprezentanţii legali ai pasagerilor sunt revoltaţi că nimeni din cele două companii nu a discutat cu pasagerii despre drepturile lor şi despre faptul că acestea sunt limitate într-o croazieră.

În acelaşi context, trebuie amintit şi faptul că, potrivit autorităţilor italiene, operaţiunea de salvare a vasului de croazieră Costa Concordia ar putea dura 10 luni. Şi asta pentru a se evita un dezastru de mediu prin deversarea carburanţilor navei în apele Mediteranei.
 
Pachebotul Costa Concordia, având la bord peste 4.200 de persoane  a naufragiat în seara zilei de 13 ianuarie, după ce a deviat de la ruta stabilită şi s-a izbit de o stâncă foarte aproape de insula Giglio.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
21:33 - Alina Achim („România Renaște”): PNL dă o lege pentru un singur om – Iohannis. Românii sunt sătui să vadă această încercare aproape disperată a președintelui de a-și asigura o funcție după ce-și termină mandatul (VIDEO)
21:26 - Stelian Bujduveanu (PNL), despre legea prin care Klaus Iohannis ar putea fi ales senator: Această practică nu este doar în România. Experiența oamenilor care au servit țara trebuie să fie pusă în favoarea cetățenilor și pentru cetățeni (VIDEO)
21:17 - Care este diferența dintre roșiile românești și cele turcești. Românii consumă cele mai multe roșii de import din Turcia
20:57 - Ionuț Stroe (PNL), despre sprijinul UE pentru sinistrați: Sunt două tipuri de sprijin pe care Comisia Europeană le poate acorda României (VIDEO)
20:53 - Taximetriștii din Timișoara sunt la un pas de revoltă. „Dispeceratele au creat un adevărat cartel”
20:31 - Ministrul Mediului: „Vârful de debit pe Dunăre va fi pe 28-29 septembrie. Va fi mai mult decât dublu a ce avem acum” / Cum s-au pregătit autoritățile (VIDEO)
20:27 - A fost activat planul roșu de intervenţii! Peste 70 de copii, intoxicați după ce au mâncat hrana primită de la școală. Asistenţii şi medicii au scos pe bandă rulantă elevii din ambulanţe
20:22 - Primul trec electric cumpărat de România în ultimii 40 de ani a fost distrus de pietre. Vehiculul a intrat în reparații înainte de a fi pus în circulație
19:59 - Locul ascuns din România care este înconjurat de peisaje frumoase și legende. Puțin români știu despre existența lui
19:51 - Eugen Tomac a explicat în ce constă, de fapt, portofoliul obținut de România la Comisia Europeană: Nu are responsabilități care să influenteze major politicile în Europa (VIDEO)