Dacia se află în negocieri avansate pentru a da numele noului stadion al echipei Udinese

Dacia se află în negocieri avansate pentru a da numele noului stadion al echipei Udinese
Foto: automarket.ro

Compania Dacia, sponsorul principal al echipei de fotbal Udinese, se află în negocieri pentru a cumpăra drepturilor de nume pentru noul stadion al echipei italiene.

Astfel, dacă se vor înțelege la negocieri, Stadio Friuli va deveni Dacia Arena Friuli, notează site-ul automarket.ro.

Dacia este sponsor principal al echipei Udinese încă de șapte ani, logoul companiei făcându-și apariția pe tricourile echipei din prima divizie italiană.

Noul stadion al echipei italiene va avea 30.000 de locuri şi va fi terminat la finalul lui 2015.

Aproximativ 500.000 de euro anual ar urma să plătească marca de la Miroveni pentru onoarea de a avea numele asociat unei arene de fotbal de Seria A.

Cu toate acestea, informaţia nu este confirmată încă de clubul Udinese, iar oficialii acestuia nu vor să comenteze nimic pe subiect pentru că negocierile sunt încă active.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`