O femeie din SUA care a comandat un sendviș în valoare de 7 dolari a lăsat din greșeală un bacșiș de 7.000 de dolari. Ulterior, ea a depus o contestație pentru plată și în schimb a primit un credit.
Vera Conner și-a comandat un sendviș italian cu salam, pepperoni și șuncă de la un restaurant cunoscut la prețul de 7,54 de dolari. Din greșeală, femeia a lăsat un bacșiș de 7.105,44 de dolari utilizând un card bancar emis de Bank of America.
La câteva zile după ce a achitat comanda, femeia a observat că valoarea bacșișului dat corespunde cu ultimele cifre ale numărului ei de telefon.
„Când m-am uitat la extrasul de cont am spus doar: Oooo, Doamne!”, scrie NBC News.
Ea a explicat că cel mai probabil a încercat să introducă numărul de telefon pe ecranul de plată pentru a obține mai multe puncte de fidelitate, însă a încurcat câmpurile și l-a trecut la secțiunea pentru tips.
Ulterior, Vera a depus o contestație la bancă, însă i-a fost respinsă. Văzând acestea s-a întors la restaurant, unde a cerut ajutorul, dar nici de această dată nu a avut noroc, pentru că un manager i-a spus că banca trebuie să rezolve această problemă.
În apărarea sa, conducerea băncii a menționat că reclamația depusă de Vera a fost inițial respinsă pentru că ceruse o rambursare integrală.
„Am solicitat la Subway să ramburseze banii clientului și suntem mulțumiți că au fost de acord să facă acest lucru”, a spus purtătorul de cuvânt al Bank of America.