Ce plan are un parc de animale sălbatice pentru a-și educa papagalii care înjură vizitatorii: „Șase dintre ei au voci de bărbați”

Publicat: 25 01. 2024, 09:44
Actualizat: 25 01. 2024, 09:45
Sursa Foto: Freepik.com

Un parc britanic de animale sălbatice a pus la cale un nou plan pentru a-și reabilita papagalii răi de gură, asta după ce au dezlănțuit un val de insulte, informează edition.cnn.com.

Cinci papagali cenușii africani, care au fost donați parcului Lincolnshire Wildlife Park din estul Angliei, au fost izolați în anul 2020 în încercarea de a-și îmbunătăți limbajul, deoarece nu se mai opreau din înjurat vizitatorii.

Grădina zoologică britanică are un nou plan pentru a-și reabilita papagalii

Începând de marți, 23 ianuarie, echipa a adoptat o abordare diferită pentru trei păsări proaspăt donate: Eric, Captain și Sheila. Se pare că acestea s-au alăturat celor cinci răutăcioși inițiali.

„Când am venit să le mutăm, limbajul care ieșea din cutiile lor de transport era fenomenal, foarte rău. Nu erau doar cuvinte din înjurături, erau înjurături adevărate”, a transmis Steve Nichols, directorul executiv al parcului, pentru sursa menționată.

„Am pus opt papagali foarte, foarte jignitori, care înjură, alături de 92 de papagali care nu înjură”, a mai susținut acesta.

În cazul în care această strategie va da roade, cei opt papagali ar putea învăța „toate zgomotele plăcute, cum ar fi microundele și vehiculele care dau înapoi”, pe care ceilalți papagali din stol le preferă, a mai precizat Steve Nichols.

Steve Nichols: „Când înjură toți sună foarte rău”

Cu toate acestea, directorul executiv al parcului a mai spus că, dacă în schimb ceilalți 92 preiau înjurăturile, „se va transforma într-o volieră pentru adulți”.

Papagalii răspund exact sunetelor pe care le aud, așa că „șase dintre ei au voci de bărbați, doi dintre ei au voci de doamne și când  înjură toți, sună foarte rău”, a explicat Nichols.

Parcul a instalat panouri mari care îi avertizează pe vizitatori cu privire la limbajul papagalilor, dar Nichols a spus că nu a primit nicio plângere: „Am auzit mult mai mulți clienți înjurând papagalii decât papagali înjurând clienții”.