Campania “Concediați-l pe Ronald McDonald” divizează părinții

Campania “Concediați-l pe Ronald McDonald” divizează părinții
O campanie condusă de doctori din Statele Unite pentru oprirea promovării mâncării de fast-food în rândul copiilor, care susține “concedierea” mascotei Mc Donald, Ronald, generează o dezbatere aprinsă pe...

O campanie condusă de doctori din Statele Unite pentru oprirea promovării mâncării de fast-food în rândul copiilor, care susține “concedierea” mascotei Mc Donald, Ronald, generează o dezbatere aprinsă pe întregul glob, relatează timeslive.co.za.

Miercuri, o scrisoare deschisă semnată de mai mult de 550 de doctori și instituții din domeniul sănătății din SUA și promovată de mass-media cere companiei Mc Donald’s să renunțe la mascota alb-portocalie și la meniurile Happy Meal.

„Încetați să mai îmbolnăviți viitoarea generație – retrageți-l pe Ronald și restul promovării mâncării voastre pentru copii,” a spus doctorul Steven Rothschild, profesor asistent la Colegiul Medical Rush.

Petiția va fi prezentată și la întrunirea anuală a acționarilor companiei.

Campania, lansată de un grup non-profit, a devenit un motiv de controversă între părinți și restul consumatorilor, ultimii catalogând inițiativa ca pe un soi de nazism alimentar, iar primii acuzând mâncarea fast-food de obezitatea infantilă.

McDonald’s a remis publicității, miercuri, un comunicat în care expune clar poziția companiei: “Ronald McDonald rămâne”.

“Companiei îi pasă de copii. Suntem hotărâți să facem o publicitate responsabilă și luăm foarte în serios comunicarea cu copiii”, precizează comunicatul.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`