Bulgaria a lansat joi un nou brand turistic, cu sloganul „Bulgaria-A Discovery to Share”, care va fi folosit oficial din luna septembrie, scrie Novinite.
Noul brand a costat 700.000 de euro și descrie Bulgaria drept o destinație prietenoasă, fermecătoare și încă nedescoperită.
În afara brandului turistic naţional şi a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, ca şi o strategie de branding pentru regiunile ţării.
Totodată, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Trakia.
Potrivit ministerului, noul brand a fost dezvoltat după o analiză a percepţiei actuale a Bulgariei ca destinaţie turistică şi în comparaţie cu destinaţii concurente.
Creatorii brandului au luat în considerare sondaje efectuate în 11 ţări din Europa şi Asia.
Ministerul anticipează o creştere de 25% a numărului de vizitatori în primii cinci ani de la implementarea strategiei, în timp ce în 10-15 ani numărul acestora ar urma să se dubleze.