Bulgaria a lansat un nou brand turistic, intitulat „Bulgaria – A Discovery to Share”

Bulgaria a lansat un nou brand turistic, intitulat „Bulgaria - A Discovery to Share”
Bulgaria a lansat joi un nou brand turistic, cu sloganul "Bulgaria-A Discovery to Share", care va fi folosit oficial din luna septembrie, scrie Novinite. Noul brand a costat 700.000 de euro și descrie Bulgaria...

Bulgaria a lansat joi un nou brand turistic, cu sloganul „Bulgaria-A Discovery to Share”, care va fi folosit oficial din luna septembrie, scrie Novinite.

Noul brand a costat 700.000 de euro și descrie Bulgaria drept o destinație prietenoasă, fermecătoare și încă nedescoperită.

În afara brandului turistic naţional şi a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, ca şi o strategie de branding pentru regiunile ţării.

Totodată, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Trakia.

Potrivit ministerului, noul brand a fost dezvoltat după o analiză a percepţiei actuale a Bulgariei ca destinaţie turistică şi în comparaţie cu destinaţii concurente.

Creatorii brandului au luat în considerare sondaje efectuate în 11 ţări din Europa şi Asia.

Ministerul anticipează o creştere de 25% a numărului de vizitatori în primii cinci ani de la implementarea strategiei, în timp ce în 10-15 ani numărul acestora ar urma să se dubleze.

 

Urmăriți B1TV.ro și pe
`