Lanțul de magazine French Connection își va închide trei locații din Marea Britanie și alte patru din Franța.
Astfel, compania va lichida șapte magazine neprofitabile care generează mari pierderi brandului, în ciuda așteptărilor mari pe care fondatorul le avea, mai ales în perioada sărbătorilor.
Însă, în Marea Britanie, magazinul de pe Regent Street va fi închis pentru că proprietarul spațiului solicită acest lucru. Compania va primi 2,4 milioane de lire despăgubiri, bani care urmează să fie investiți în modernizarea site-ului, scrie theguardian.com.
Acțiunile companiei s-au înjumătățit în acest an, iar la sfârșitul lunii iulie existau 140 de magazine proprii și 254 de francize.
De altfel, succesul companiei s-a diminuat odată cu intrarea logo-ului FCUK în atenția publicului.
„Profitul companiei a crescut considerabil, în comparație cu prima jumătate a anului, mai ales în magazinele din Marea Britanie și Europa. În perioada Crăciunului ne așteptăm ca vânzările să crească considerabil”, a declarat fondatorul Stephen Marks.