Amazon.com creează o nouă platformă low-cost pentru a concura cu Shein Temu și pentru a avea prețuri mai mici decât aceste două site-uri care au invadata piața mondială.
Compania ar urma să vândă chiar și canapele cu 20 de dolari, bijuterii la 8 dolari și chitară la 13 dolari. Sunt în jur de 700 de articole care vor avea prețuri mai mici decât cele practicate de Shein și Temu, informează observatornews.
Amazon își propune să livreze către clienții americani direct de la o unitate din China, iar vânzătorii ar percepe taxe foarte mici.
„Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne încânta clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon.
Dacă Amazon va plafona prețurile ar schimba complet strategia companiei, având în vedere că în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.
Propunerea vine în contextul în care compania se confruntă cu o scădere a vânzărilor. Magazinele online au înregistrat o creștere a vânzărilor cu doar 5% în al doilea trimestru, în scădere față de 7%, cât a fost în primul trimestru.