40 de români au rămas pe aeroportul din Barcelona. Țeapa care i-a lăsat „cu ochii în soare”

Publicat: 31 07. 2021, 15:10

Vineri seară, peste 40 de români au rămas blocați în aeroportul din Barcelona, după ce compania aeriană nu le-a permis să urce la bord. Cetățenii români ar fi cumpărat bilete fictive.

Cursa Barcelona – București, de vineri, ora 20:40, a operatorului Wizz Air, a fost doar pe hârtie pentru cele 40 de persoane, pentru că entitatea de la care au fost achiziționate biletele ar fi vândut mai multe tichete decât locurile disponibile, informează Europa Liberă.

„Ne-au refuzat îmbarcarea, nouă şi altor aproximativ 40 de oameni pe motiv că nu sunt suficiente locuri în avion. Nu se cunosc motivele, niciun reprezentant de la Wizz Air nu a fost prezent. O bătaie de joc”, a declarat Petru Slupa, un pasager, pentru Europa Liberă.

Potrivit aceleiași surse, nicio persoană din cadrul companiei aeriene nu a oferit vreo lămurile sau vreun sprijin persoanelor rămase în aeroport.

Cu o seară înainte, un eveniment similar ar mai fi avut loc.

Reacția celor de la Wizz Air

În urma nefericitului eveniment, Wizz Air a prezentat un punct de vedere, oficial.

„Din când în când, mai ales într-un context dinamic şi în continuă schimbare, care variază de la restricţii volatile la vârfuri în ceea ce priveşte cererea pe multe rute de vară, s-ar putea întâmpla ca Wizz Air să fie obligată să facă schimburi operaţionale de ultim moment ale aeronavelor pentru a menţine operaţiunile de zbor, aşa cum este practica normală în industria aviaţiei.

În cazul puţin probabil în care singurul avion disponibil pentru schimb este unul care poate găzdui un număr mai mic de pasageri, unor pasageri li se poate refuza îmbarcarea, lucru pe care Wizz Air îl regretă sincer. Toţi pasagerii afectaţi primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, primesc cazare la hotel şi sunt despăgubiţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor.

Echipa Wizz Air este conştientă de importanţa mobilităţii în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricţii din multe ţări şi face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile şi pentru a transporta toţi pasagerii în siguranţă către destinaţiile lor preferate. Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situaţii de refuz la îmbarcare şi îşi cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconvenient cauzat”, au precizat reprezentanţii companiei.