Nemulţumirile legate de condiţiile de cazare le-au stricat vacanţele multor români. Aşa că autorităţile au primit numeroase reclamaţii. Frigul din cameră, lipsa aerului condiţionat în timpul verii, igiena precară şi mâncarea proastă au fost principalele probleme sesizate la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor.
Mulţi dintre turiştii care au visat la vacanţa ideală au avut parte, de fapt, de una de coşmar. În perioada sărbătorilor de iarnă, mii de oameni au mers în staţiunile montane. Nu toţi s-au bucurat însă de ce au găsit acolo. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a primit peste 30 de reclamaţii care vizează perioada Crăciunului sau a Anului Nou.
Un turist care plătise masa de Revelion în avans la un local din Braşov, a fost anunţat că rezervarea respectivă a fost dată altor clienţi. De asemenea, clientul unui restaurant din Azuga s-a plâns că a găsit un gândac în ciorba care i-a fost adusă, iar bucătarul a fost arogant . La Buşteni, un client a fost nemulţumit de lenjeria de pat, care era ruptă, iar la masă au fost puse tacâmuri ruginite.
Probleme nu au fost însă doar la munte. De exemplu, mai mulţi oameni din Constanţa s-au plâns că la petrecerea de Revelion, au stat în frig. În restaurantul unde au făcut rezervare temperatura era de 12 -15 grade Celsius, susţin aceştia. În plus, farfuriile nu au fost spălate bine, iar băutura s-a terminat înainte de miezul nopţii.
Şi la Galaţi, o familie care şi-a petrecut Revelionul într-un restaurant s-a plâns de frig, fum de tigară, lipsa unei instalaţii de aerisire, dar şi de mâncarea rece.
La ANPC a ajuns o sesizare şi de la Bârnova, judeţul Iaşi, de la mai mulţi oameni care au spus că, după ce au mâncat, au început să se simta rău.
La Alba Iulia, a fost reclamată atitudinea personalului dintr-un restaurant, iar, la Durau, în judeţul Neamț, o persoană s-a plâns că nu a fost respectat meniul stabilit pentru Revelion.
Mai multe plângeri privind frigul din camere şi lipsa apei calde au fost înregistrate la Alba, Craiova, Căciulata, Praid.