Protecția Consumatorului a primit zeci de reclamații legate de Black Friday. Majoritatea vizează neonorarea comenzii făcute online, aplicarea incorectă a reducerilor şi stocurile insuficiente de produse, au precizat pentru Mediafax reprezentanţii ANPC.
În București s-au primit 10 reclamații, în timp ce alte câteva zeci s-au înregistrat în țară. Dar mai multe vor fi făcute, probabil, în această săptămână, potrivit surselor citate
Ca şi în alţi ani, mulţi oameni reclamă faptul că n-au mai putut să achiziţioneze produsele comandate online. „Nu înţeleg că mailul care vine imediat după ce au făcut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a făcut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie să primească un mail cu numărul acesteia şi informaţii privind existenţa produselor comandate în stoc şi livrarea lor”, au arătat reprezentanţii ANPC.
Oamenii mai reclamă că, în unele cazuri, reducerea nu s-a făcut corect, ei motivând că preţul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decât cel din zilele de dinainte de Black Friday.
O altă categorie de reclamaţii se referă la stocurile insuficiente ale unor produse cu preţ redus.