Zboruri anulate în ultimul moment de către Wizz Air / Ce spune compania

Publicat: 10 09. 2022, 15:54
Actualizat: 10 09. 2022, 18:48
sursă foto: captură YT

Mai multe zboruri au fost anulate vineri de compania Wizz Air. Pentru cursa care trebuia să zboare spre Lyon, la ora 19:45, de pe aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj, anunțul anulării a venit în timp ce când călătorii se pregăteau de îmbarcare.

UPDATE, 10 septembrie, ora 18.15: Wizz Air susține că zborurile din Cluj Napoca spre Lyon, Paris Beauvais, Memmingen și Valencia din 9 septembrie au fost anulate din cauza unei verificări tehnice neplanificate necesare aeronavei. Redăm integral punctul de vedere al companiei în ultima parte a articolului.

Pasagerii s-au revoltat și au amenințat cu sesizări la Protecția Consumatorilor.

„E incredibil ce face această companie, cum își bate joc de călătorii din Cluj. Nu înțeleg cum i se permit atâtea. Pierdem bani și timp, concedii ratate, și pentru ce? Chiar nu are nimeni curaj să îi amendeze?”, a spus un călător supărat, potrivit zcj.ro.

Celelalte zboruri anulate aveau ca destinații Paris, Beauvais, Memmingen și Valencia.

Zboruri anulate, criză și călători nemulțumiți și la Blue Air

Blue Air  a suspendat toate zborurile marți, 6 septembrie și a invocat poprirea conturilor de către Ministerul Mediului. Decizia a afectat mii de călători. Compania are o datorie de 28 de milioane de lei la bugetul Administrației pentru Fondul de Mediu (AFM), însă blocarea conturilor nu justifică în niciun fel decizia companiei de a suspenda imediat toate zborurile, a declarat ministrul Mediului, Tanczos Barna, marți, într-un mesaj video.

Ce spune Wizz Air despre zborurile sale anulate. Punctul de vedere integral:

„Wizz Air confirmă că zborurile din Cluj Napoca către Lyon, Paris Beauvais, Memmingen și Valencia din 9 septembrie au fost anulate din cauza unei verificări tehnice neplanificate necesare aeronavei programate pentru a opera zborurile în urma unui bird strike sever. Pasagerilor li s-au oferit conform reglementărilor reprogramarea gratuită în funcție de disponibilitate, rambursare integrală sau 120% sub formă de credit de companie.

Pasagerilor care au solicitat li s-a oferit și cazare la hotel peste noapte. Wizz Air își cere scuze clienților afectați și reiterează că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală. Wizz Air amintește, de asemenea, că anularea oricărui zbor este ultima soluție după toate eforturile posibile depuse pentru operarea zborului respectiv”, spun reprezentanții companiei.