O româncă a avut parte de o vacanță de coșmar după ce a ajuns la hotelul de 5 stele din Turcia la care se cazase. Deși a plătit enorm pentru acel sejur, 3260 de euro, femeia susține că nu a avut ce să mănânce.
După ce a plătit suma colosală pentru un sejur în Turcia, românca se aștepta ca totul să fie perfect și să nu întâmpine nicio problemă. Lucrurile nu au fost atât de roz, întrucât mâncarea a fost puțină și nici nu a fost diversificată.
În plus, atunci când mergea să mănânce, românca nu mai găsea absolut niciun preparat pentru că erau strânse, chiar dacă programul mesei nu se încheia atunci.
„Minibarul conține două ape două, sticle de Pepsi și două sucuri cu păi. Ar fi enorm de multe de spus, de la nesimțirea personalului care depășește orice limită de bun simț, dacă nu îi dai cel puțin 1 euro nu te bagă nimeni în seamă până la capitolul mâncare.
Mâncare foarte puțină, să nu mai vorbim că nu ies din pui, vită și pește, dar nu pește de calitate, macrou și uneori doradă. Dacă nu ajungi în prima oră, o oră jumătate de când se deschide restaurantul către sfârșitul programului chiar nu mai ai ce să mănânci.
Cu undeva cu 20-25 de minute înainte să se termine programul de masă se strâng tăvile din benzile calde”, a povestit turista româncă, potrivit Fanatik.
Un bucureștean a avut parte de un șoc atunci când a ajuns în camera unui hotel de trei stele din Iași. Pentru o singură noapte, bărbatul a plătit 300 de lei, iar pentru suma aceasta se aștepta ca situația să stea diferit și camerele să arate bine. Băile erau nedezinfectate, iar mirosul de mucegai era omniprezent.
„Deși la prima vedere arată bine, odată ajuns în cameră îți schimbi complet părerea. Pereții murdari, miros de spațiu neaerisit, geamul, deși era închis, lăsa să se audă totul de afară, ca și cum era deschis.
Salteaua arăta dubios, dar am trecut cu vederea. Apă caldă nu există, cică au probleme cu centrala.
Dacă nu apucam să plătesc cu cardul la check-in, plecam în secunda 2. Și surpriza surprizelor, m-am trezit cu ciupituri de acarieni sau ploșnițe. Aveți grijă, dacă aveți alergii, să nu plecați cu ambulanța de acolo”, a povestit unul dintre clienți.