Stephanie Thompson, care se îndrepta acasă la Dallas, Texas, a declarat că familia ei, care se afla în Marea Britanie pentru a participa la Wimbledon și Open Championship din Troon, nu a putut contacta British Airlines sau American Airlines pentru sprijin.
Vorbind de pe aeroportul din Edinburgh, Thompson a spus agenției de presă PA: Trebuia să plece la 9:25 și să se schimbe în Heathrow la 11 și trebuia să ajungem la Dallas astăzi.
Nu am putut primi un răspuns de la nimeni. British Airways a tot închis telefonul spunând că are prea multe apeluri în acest moment. Am așteptat un răspuns de la American (Airlines) pentru aproximativ o oră și 10 minute înainte să închid telefonul.
Tocmai am plătit 6.800 de dolari pentru o călătorie dus spre casă, sperăm să plecăm în seara asta, nu știam ce altceva să fac. Am vrut să găsesc neapărat ceva care să ne ducă acasă.
O altă turistă americană, Debbie, și familia ei, au spus că zborul lor către Boston a fost de asemenea anulat.
Microsoft a anunțat, vineri, o întrerupere a serviciilor, care-i afectează aplicațiile Microsoft 365. „Serviciile noastre sunt îmbunătățite pe măsură ce continuăm să luăm măsuri de atenuare”, a transmis compania.
Pana serviciilor Microsoft/Windows a produs perturbări grave în serviciile de telecomunicații din întreaga lume. Sunt afectate servicii de urgenţă, bănci, companii aeriene, inclusiv WizzAir şi RyanAir, companii feroviare, televiziuni și alte industrii.