Un proprietar al unui apartament din Mamaia Nord i-a vorbit urât unui client. „N-ați dori să vă fac și cafeaua dimineață?”

Un proprietar al unui apartament din Mamaia Nord i-a vorbit urât unui client. „N-ați dori să vă fac și cafeaua dimineață?”

Apartamentele din Mamaia Nord sunt unele dintre cele mai căutate locuri de cazare pentru cei care vor să meargă pe litoralul românesc.

A anulat rezervarea

Sunt foarte multe grupuri pe Facebook destinate închirierii apartamentelor la mare. Pe un astfel de grup, o turistă a împărtășit cu ceilalți participanți experiența sa cu un proprietar al unui apartament din Mamaia Nord. Conversația a dus la anularea rezervării, conform Adevărul.
„Las și eu asta aici…dacă vi se pare normal…Mi-a anulat rezervarea cu câteva zile înainte de rezervare doar pe motiv că am întrebat de niște ustensile de bucătărie și mi-a oferit numărul și numele chiriașilor actuali, ca să îi întreb pe ei, nu pe el, dacă vreau informații”, scrie turista.
„Eu am sunat-o pe doamna respectivă, crezând că este cel cu care discutam pe booking și doamna habar nu avea despre ce e vorba, pentru că era clientă. Mi se pare incredibil așa ceva”, adaugă aceasta.

Răspunsul proprietarului

Femeia a postat capturi de ecran ale conversației cu proprietarul apartamentului. Ea a întrebat dacă există ustensile de bucătărie, aparat de cafea sau fier de călcat, iar răspunsul proprietarului a supărat-o pe turistă. „N-ați dori să vă fac și cafeaua dimineață?”, a spus acesta.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`