Un pasager cu handicap stă blocat de 2 ore într-un avion aflat în aeroportul Otopeni, pentru că nu avea cine să îl coboare din aeronavă

Publicat: 09 08. 2022, 19:02

Pasagerul se află într-un avion sosit de la Lutton și așteaptă de peste două ore ca personalul aeroportului să-l ajute. Acesta are un handicap locomotor și ar trebui debarcat cu un cărucior special, care să încapă pe culoarul din avion.

Serviciul de care ar trebui să beneficieze pasagerul face parte din obligațiile aeroportului

Este un serviciu pe care aeroportul îl face, nu companiile de handling. Se pare, însă, că personalul din aeroport nu reușește să găsească o soluție pentru a asigura această facilitate.

Surse din cadrul aeroportului au declarat pentru Antena3 că există doar doi angajați care se ocupă de acest tip de servicii.

Este de menționat că, în tot acest timp, nici pasagerii pentru zborul următor nu pot fi îmbarcați în avionul respectiv.

De altfel și Ruxandra Ion a povestit, pe Facebook, o întâmplare dezamăgitoare, pe care a trăit-o înainte de a pleca în vacanță. Cea supranumită „mama telenovelelor” sau „creierul de la Acasă TV” spune că a fost jignită din cauza scuterului de mobilitate la care e nevoită să apeleze, de doi ani încoace.