Un cetățean român a tăiat panglica de pe Podul Brăila înaintea lui Klaus Iohannis. Cum și-a justificat fapta

Un cetățean român a tăiat panglica de pe Podul Brăila înaintea lui Klaus Iohannis. Cum și-a justificat fapta
Foto: Facebook/ Costel Patrascan

Caricaturistul Costel Pătrășcan a captat atenția publicului cu o idee virală. Într-o mișcare plină de semnificație simbolică, artistul s-a deplasat pe Podul Brăilei cu o zi înainte de inaugurarea oficială, hotărât să taie singur panglica inaugurală. Gestul său a avut scopul de a sublinia faptul că această importantă lucrare de infrastructură aparține în primul rând românilor” și nu clasei politice”.

Un român a tăiat panglica de pe Podul Brăila înaintea lui Klaus Iohannis

„Gata! L-am inaugurat! Aici nu este vorba despre mine, un om care își plătește taxele, care votează sperând, care nu beneficiază de sinecuri și care, ca și majoritatea oamenilor obișnuiți, este de multe ori umilit și sfidat de clasa politică…

Aici este vorba de milioane de români cinstiți care au contribuit prin muncă și prin taxele lor la acest pod! PODUL ESTE AL ROMÂNILOR și nu al clasei politice care va încerca să și-l adjudece, eventual pe persoană fizică.

P.S.: Acum pot veni politicienii să se bată cu cărămidă în piept, tăind zeci de metri de panglică”, a scris caricaturistul Costel Pătrășcan, pe pagina sa de Facebook.

Inaugurarea „Golden Gate de România” – Cel mai mare pod suspendat din țară

Podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila, este cel mai mare pod suspendat construit vreodată în țara noastră, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră, scrie RTV.

A fost denumit „Golden Gate de România” și a fost inaugurat în data de joi, 6 iulie. Cu acest prilej, s-a desfășurat o ceremonie la care au participat mai mulți oficiali ai statului. La ceremonie au luat parte președintele Klaus Iohannis, președintele Senatului, Nicolae Ciucă, premierul Marcel Ciolacu și ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

Valoarea inițială a proiectului este de 1,9 miliarde de lei, adică aproximativ 390 de milioane de euro fără TVA. Podul a fost realizat din fonduri externe nerambursabile.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`