După ce zile la rând cozile la permise le-au dat bătăi de cap oamenilor care stăteau ore în șir în frig pentru a-și rezolva problemele, iată că un caz asemănător a fost sesizat de către cetățenii nemulțumiți de serviciile publice care li se oferă.
De data aceasta este vorba de departamentul de Resurse umane care se ocupa de cazier, din cadrul Secției de poliție nr. 15, din Sectorul 4.
Oamenii sunt nemulțumiți de programul cu publicul de aici, dar și de modul în care sunt tratați. Chiar dacă sunt nevoiți să îndure frigul, dacă le vine rândul în momentul în care programul s-a încheiat, aceștia sunt ignorați, angajaților nepăsându-le de condițiile inumane în care oamenii au stat.
Nepăsarea și indiferența par să meargă mână în mână, iar lipsa de interes a funcționarilor publici este la ea acasă. Oamenilor care stau la rând li se spune că sistemul nu le merge și sunt trimiși acasă, asta în loc de a se lua măsurile necesare în acest sens.
Mădălina Rotariu, una dintre persoanele care au stat la aceste cozi, a vorbit pentru B1.ro, povestind cum stau lucrurile în această instituție.
“De 3 zile stau la niște cozi pentru a-mi face cazierul. Au program dimineață și la amiază, câte 2 sau 4 ore. Am fost de două ori pe zi, trei zile la rând, iar într-o zi chiar mi-au închis ușa în nas, la ora patru, când mi-a venit rândul. Asta după ce în restul zilelor spun că nu merge sistemul și că să plecăm acasă.
Au zis că nu merge în tot Bucureștiul, la orice secție am încerca, nu merge. Am plătit taxa de cazier, 15 lei la poștă și ei nu mi dau cazierul. Banii îi cer repede, dar să-și facă datoria nu pot.
Aceste lucruri s-au petrecut la Secția de Poliție 15, din Sectorul 4. Am sunat și la secția 14 și aceeași situație.
Pe lângă faptul că oamenii stau la rând, afară în frig, nu au sală de așteptare decentă cu căldură, iar toți polițiștii pe care îi întrebi ridică din umeri”, a spus Mădălina Rotariu.