Un bărbat din Prahova a reclamat ANPC-ul la ANPC. Motivul pentru care a decis să facă asta

Un bărbat din Prahova a reclamat ANPC-ul la ANPC. Motivul pentru care a decis să facă asta
Foto: Inquam Photos / Alexandra Pandrea

Un bărbat din Prahova a reclamat ANPC pentru neprimirea unui răspuns în termenul legal de 30 de zile la o reclamație legată de prețurile în schimbare ale biletelor de avion achiziționate online. El a declarat că vrea să le arate că, atunci când instituțiile statului nu respectă termenele, merită aceeași atenție.

Un bărbat din Prahova a reclamat ANPC-ul la ANPC

În august, Decebal M. din Prahova a dorit să cumpere două bilete de avion către Londra. În timpul plasării comenzii pe un site de turism online, a constatat o creștere de preț de 46 de euro. El a depus reclamații la agenția online și la ANPC.

Compania a explicat că tarifele aeriene variază în mod dinamic și complex, conform informațiilor de pe site-ul lor. Cu toate acestea, ANPC nu a dat un răspuns oficial în termenul de 30 de zile și a trimis petiția către filiala din Sibiu, scrie Digi24.

Nemulțumit de lipsa de reacție din partea autorităților responsabile cu protecția sa, bărbatul a decis să depună o nouă plângere. De această dată, el a formulat o reclamație la adresa Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), către… ANPC.

Ce a scris în reclamație

Au trecut 35 de zile și încă nu am primit răspuns din partea ANPC. Fapt pentru care fac acum această reclamație împotriva ANPC, deoarece nu mă simt deloc protejat de instituția dumneavoastră”, a scris bărbatul în reclamația încărcată pe site-ul ANPC.

Sunt convins că după ce fac reclamația asta nu am cum să mai primesc soluționare pozitivă pentru speța inițială. Dar măcar fac și eu mișto de ei. Atunci când instituțiile statului fac mișto de tine merită exact același tratament”, a declarat Decebal M. pentru Observatorul Prahovean.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`