Soarta trustului Intact atârnă de un fir de ață în așteptarea sentințelor pentru Dan și Camelia Voiculescu, dar și pentru directorul Antena Group Sorin Alexandrescu. Mai exact, finalizarea dosarelor de corupție și șantaj, în care aceștia sunt cercetați, ar ar putea aduce probleme financiare grave posturilor tv din trust.
Potrivit site-ului inliniedreaptă.net, multinaționalele prezente pe piața din România au cerut în 2013 celor de aici informații despre dosarele celor trei, asta pentru că nu doresc să își asocieze imaginea cu persoane condamnate pentru corupție sau șantaj.
De altfel, în codul de coinduită al oricărei multinaționale se exclud parteneri care au probleme cu legea, așa cum este deja trustul Intact.
Corporațiile care au cerut informări fac detergenți, pastă de dinți și oferă servicii de telefonie. În cazul în care aceste corporații vor lua decizia de a nu mai cumpăra publicitate la televiziunile lui Voiculescu, acest lucru nu va fi anunțat public ci se va vedea doar în rapoartele de monitorizare media, arată sursa citată.
Recent, compania Avon a anunțat public că și-a retras publicitatea de la emisiunea Acces Direct, de pe Antena 1, după ce o invitată și-a prezentat mizeria din ureche, în direct.
Deși doar Avon a anunțat public că își retrage publicitatea integral, și alte companii au evitat emisiunea. Acest lucru s-a văzut pe monitorizări, unde deși emisiunea are un rating foarte mare, nu umple nici măcar cele 12 minute de publicitate, la care are dreptul o televiziune privată, conform normelor CNA.
Prima voce care a cerut în spațiul public companiilor occidentale să nu mai cumpere publicitate la trustul penal Intact Grup a fost Dan Tapalagă.