Traian Băsescu, despre autostrada București-Ploiești: Au o obligație morală față de mine să respecte termenul

Publicat: 30 08. 2011, 11:43
Foto: mediafax.ro

Președintele Traian Băsescu a efectuat o inspecție, marți, la mai multe puncte de lucru ale șantierului autostrăzii București-Ploiești. Șeful statulului și-a eprimat convingerea că proiectul va fi o reușită, deș ia  subliniat că există probleme privind termenele de execuție.  „Au o obligație morală față de mine să termine până la 31.12.2011”, a declarat Băsescu, în privința companiilor de construcții.

Despre acest tronson al autosrtrazii București-Brașov, Traian Băsescu a explicat că este pentru prima dată când s-a făcut un test la capacității de execuție a constructorilor români, pentru a-i ajuta pe aceștia să acumuleze experiența necesară pentru a putea participa la licitații și direct nu doar în calitate de sub-antreprenori.

„O lucrare în care s-a încercat în primul rând un test cu constructori români. Contractele s-au semnat în 2007, suntem în 2011. Termenul de terminare al lucrării ar fi fost. Având în vedere că au stat pentru exproprieri vreo doi ani, au acceptat decalarea termenului la 31.12.2011, când s-a supărat pe ei doamna Boagiu și a vrut să le rezilieze contractele și atunci se pare că au accelerat”, a declarat Băsescu.

Traian Băsescu și-a exprimat încrederea că rezultatele pe acette tronsoane vor fi bune, în ciuda unor întârzieri în privința termenului de execuție. „Eu cred că va fi o reușită, chiar dacă au unele probleme de încadrare în termenul de 31.12 cu primul pod de pe primul tronson”, a spus președintele.

Traian Băsescu: Autostrada va fi un succes deși există probleme cu termenele

http://static.mediadirect.ro/player-preload/swf/preloader/preloader.swf

Embed: " />

Vizita de astăzi nu este o premieră pentru Traian Băsescu care și-a făcut un obicei din a inspecta personal șantierele de infrasctructură. Astfel, în 2009, Băsescu a mai efectuat o vizită la patru puncte de lucru ale autostrăzii București-Brașov, sfătuind atunci antreprenorii italieni care câștigaseră licitația pentru prrimul tronson să folosească fier-beton românesc, sprijinind astfel siderurgia afectată de criză.