Trafic mai aglomerat după deschiderea școlilor. Cele șase mari șantiere din București și zonele care ar trebui ocolite (FOTO)

Trafic mai aglomerat după deschiderea școlilor. Cele șase mari șantiere din București și zonele care ar trebui ocolite (FOTO)
Foto: Facebook / Nicușor Dan

Noul an școlar a început oficial, luni, 11 septembrie, iar traficul bucureștean va fi tot mai aglomerat, mai ales în zonele în care există lucrări și restricții de circulație. Primăria Capitalei și cele de sector au deschis șase șantiere mari pe zona de infrastructură rutieră, iar lor li se adaugă și cele pentru schimbarea rețelei de termoficare, potrivit HotNews.ro.

Cele șase mari șantiere din București

Consolidarea Podului Grant a fost reluată, în august, după trei ani de pauză, în cadrul unei investiții de 65 de milioane de lei. Lucrările au termen de finalizare de 24 de luni.

Tramvaiul 41 circulă pe pod, pe un sens, și sunt închise două bretele ale podului:

  • breteaua aferentă sensului de mers către Str. Turda, care realizează legătura cu Calea Griviței (atât urcare, cât și coborâre),
  • breteaua ce asigură urcarea pe Podul Grant dinspre Calea Giulești, în direcția Bd. Constructorilor către str. Turda, este închisă

Primăria Capitalei ar putea introduce și alte restricții de la 1 octombrie.

Se fac lucrări și pentru lărgirea străzii Prelungirea Ghencea. Din 2019 și până în prezent s-au făcut doar câteva sute de metri de drum, nici alea finalizate. Traficul este extrem de aglomerat și se desfășoară pe o bandă epe sens. Trustul de Clădiri Metropolitane a anunțat că lucrează la tronsoanele 1 și 2, iar restul – tronsoanele 2 și 4, linia de tramvai și parcarea park & ride – va fi scos la licitație de Primăria Capitalei.

„Proiectul tehnic are multiple vicii, a fost livrat sub presiune în campania electorală de Compania Municipală Durabilă, care acum este în faliment”, a declarat directorul companiei Trustul de Clădiri Metropolitane, Cristian Hiver, pentru HotNews.ro.

Lucrările pentru lărgirea străzii Iuliu Hațieganu au fost realizate în doar două luni, iar circulația a fost deschisă la începutul lunii septembrie. Partea carosabilă este gata și nu mai există restricții de circulație, dar mai sunt de pus la punct spațiile verzi, trotuarele și artelere adiacente.

Lucrările la pasajul de la interesecția bd. Metalurgiei cu str. Turnu Măgurele au fost efectuate în proporție de 80%. Altfel spus, pasajul și circulația la sol au fost finalizate, dar nu este gata suprastructura podului și mai trebuie pus stratul de uzură. La sol nu există restricții de circulație, mai scrie HotNews.ro.

La 80% a ajuns și stadiul lucrărilor de la pasajul Eroii Revoluției. Odată cu începutul anului școlar a fost reluată și circulația tramvaiului, care va rămâne totuși restricționată doar pe banda de lângă Cimitirul Bellu.

Circulația pe Drumul Osiei a fost deschisă duminică. A fost modernizat un tronson de 60% in stradă, iar restul drumului va fi finalizat până vara viitoare, în condițiile în care unul dintre proprietarii din zonă a blocat proiectul în instanță.

„Este gata! La începutul verii, când ne-am apucat de lucrări v-am promis că până începe școala fi gata. Este.

Am lucrat peste doi ani ca acest lucru să se întâmple. Studii de trafic, exproprieri, proiectare și execuție rețetele utilități, execuție drum. Nu avea trotuare, era ruptă rău, fără iluminat public..

Am executat aproximativ 600 de metri din 800. L-am fi făcut pe tot dacă proiectul nu ar fi fost atacat în instanță de o firma italiană din zonă care ar fi rămas doar fără o fâșie lată de cca. 1,5m, nimic raportat la suprafața de multe hectare de care dispun… Dar vom merge mai departe”, a declarat primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`