Terasele din București, vizate de schimbări majore. Ce ar trebui să știe toți patronii de cafenele și restaurante
Primăria Capitalei are în lucru un nou regulament unitar, prin care se va schimba modul în care se vor acorda avizele pentru terasele din București. Astfel, dispare obligativitatea de a face un nou dosar la fiecare avizare.
„Avem în lucru un regulament unitar a nivelul sectoarelor pentru avizarea funcționării operatorilor economici. În acest moment sunt 6 regulamente diferite, șase tipuri de dosare pe care un patron de restaurant, de exemplu, trebuie să le întocmească pentru fiecare sector. O să avem un regulament unitar, cu prevederi de bun simț”, a anunțat Nicușor Dan, în timpul conferinței de presă de marți.
Cum ar urma să se primească avizele în București
Nicușor Dan a dat și un exemplu pentru modul în care s-ar putea realiza avizarea în București. Spre exemplu, dacă nu s-a schimbat nimic de la ultimul aviz, o persoană nu a trebui să mai completeze dosarul pentru încă un aviz, în anul următor.
„De exemplu, dacă nimic nu s-a schimbat de la autorizarea precedentă, să fie suficientă o declarație pe proprie răspundere potrivit căreia nimic nu s-a schimbat. Ca să nu vii iar să cauți acte prin tot Bucureștiul să refaci dosarul”, a explicat edilul.