Terasele din București, vizate de schimbări majore. Ce ar trebui să știe toți patronii de cafenele și restaurante

Publicat: 31 08. 2021, 16:24
Actualizat: 02 09. 2021, 11:39
Foto: Pixabay.com

Primăria Capitalei are în lucru un nou regulament unitar, prin care se va schimba modul în care se vor acorda avizele pentru terasele din București. Astfel, dispare obligativitatea de a face un nou dosar la fiecare avizare.

Avem în lucru un regulament unitar a nivelul sectoarelor pentru avizarea funcționării operatorilor economici. În acest moment sunt 6 regulamente diferite, șase tipuri de dosare pe care un patron de restaurant, de exemplu, trebuie să le întocmească pentru fiecare sector. O să avem un regulament unitar, cu prevederi de bun simț”, a anunțat Nicușor Dan, în timpul conferinței de presă de marți.

Cum ar urma să se primească avizele în București

Nicușor Dan a dat și un exemplu pentru modul în care s-ar putea realiza avizarea în București. Spre exemplu, dacă nu s-a schimbat nimic de la ultimul aviz, o persoană nu a trebui să mai completeze dosarul pentru încă un aviz, în anul următor.

De exemplu, dacă nimic nu s-a schimbat de la autorizarea precedentă, să fie suficientă o declarație pe proprie răspundere potrivit căreia nimic nu s-a schimbat. Ca să nu vii iar să cauți acte prin tot Bucureștiul să refaci dosarul”, a explicat edilul.