Telekom România, cele mai multe reclamații de la clienți în primele 6 luni

Publicat: 27 07. 2016, 15:08

Grupul de firme Telekom România, respectiv fostele Cosmote și Romtelecom, a rămas pe primul loc în topul reclamațiilor formulate la ANCOM de utilizatorii de servicii de comunicații. Acesta a avut în primele 6 luni ale anului 309 plângeri.

Pe următoarele locuri s-au situat: RCS&RDS – 272 de petiții, Vodafone – 228 de petiții și Orange – 129 de petiții.

Pe segmentul serviciilor poștale, ANCOM a primit 180 de plângeri, dintre care cele mai multe s-au referit la termenul de livrare a trimiterilor (44%) și la deteriorarea trimiterilor poștale (24%).

Cei mai reclamați furnizori de servicii poștale în primele 6 luni ale anului au fost Urgent Cargus cu 70 de reclamații, Fan Courier cu 38 de reclamații și Compania Națională Poșta Română cu 27 de reclamații.