Un român care a vrut să își petreacă weekendul la munte a avut parte de un șoc când a văzut condițiile de cazare. Românul povestește că în ciuda costurilor destul de mari nu știa cum să fugă mai repede când a ajuns la resortul montan unde era cazat. Locația era insuficient încălzită, iar pretutindeni se simțea mirosul puternic de mucegai și igrasie:
“Am înțeles că politica Booking nu-mi permite să recuperez banii, sincer nu asta îmi doresc. Vreau informații despre cum să fac ca locația respectiva să fie închisă și sancționată atâta timp cât informațiile sunt false și insuficiente, iar la fața locului afli că ești cazat într-o locație insuficient încălzită, care mirosea puternic a mucegai și igrasie, care era la câteva sute de metri de piscină, spa și restaurant, asta în condițiile când afară era viscol și minus 9 grade.
A mai fost și atitudinea receptionerei care m-a amenințat că trebuie să accept ce-mi oferă ei că altfel îmi pierd toți banii. Nu am acceptat și am plecat renunțând la suma achitată
Ce vreau eu, este dacă se poate forțarea proprietarilor să închidă și să renoveze acest „ghetou”, pentru ca alți turiști să nu mai fie păcăliți cum am fost eu”, a scris acesta pe grupul Am fost acolo.
În comentarii, părerile sunt împărțite, unii cred că vina este a turistului care nu s-a documentat suficient, în timp ce alții descriu experiențe bune în zonă.
„Ar trebui să depuneți plângere la ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.”
„Eu am pățit așa cu o locație în București. I-am lăsat o recenzie de notă care o merită. În câteva minute M-a sunat proprietarul și Mi-a spus, printre altele, că dacă mai primește o recenzie că a mea, poate da foc locației. Deci clar îi afectează recenziile.”
„Dată viitoarea citiți recenziile înainte de a rezervă! În principiu, tot ce are notă sub 8 nu merită riscul.”