Victor Cioabă este un tânăr, student la UNATC, care zilele trecute a vrut să își cumpere un abonament la metrou, la preț redus.
Nemulțumit că a trebuit să stea o oră la coadă și de faptul că răspunsul angajatei a fost sub orice critică, Victor a decis să descrie situația pe Facebook. Iar din mesajele primite, se pare că nici nu a fost singurul care a avut atât de mult de așteptat.
„Astăzi am fost trezit la realitate în momentul în care, ca un călător corect, am vrut să îmi reînnoiesc abonamentul lunar de metrou. (…) Ceea ce m-a lovit cu adevărat este disprețul și bătaia de joc pe care o afișați față de noi, elevii și studenții. Stupefiat am constatat că trebuie să stau la o coadă de cel puțin o oră pentru a-mi putea procura abonamentul cu 50% reducere. O coadă care îmi aduce aminte de o perioadă ce precede anii în care trăim, cred că se numea comunism, nu? Dumneavoastră să-mi ziceți…”, scrie tânărul.
Mai departe, acesta susține că ” m-am așezat și eu la coadă. Am stat și am stat. 45 de minute. Am ajuns, într-un final, în fața bunker-ului, pentru că nu pot, cu orice chip, să-i spun casă de bilete. (…) Am strecurat prin crăpătura de geam toate actele și banii (legitimate reducere transport, buletin, carnet de student) întrebând-o pe doamma de după gratii de ce nu se deschid mai multe case de abonamente, ca să nu mai stăm la coadă”.
Însă, ceea ce l-a frapat a fost răspunsul – „a fost pe cât de agresiv pe atât de nevinovat, încât nu am putut decât să izbucnesc în râs de cât de ridicol a fost. O voce îngroșată de tutun mi-a spus de pe partea cealaltă a geamului: „Voi sunteți tineri, așteptați fraților, ca prea v-ați obișnuit cu binele””.
„Suntem tineri și avem multă energie, mult mai multă energie decât dumneavoastră, stimată conducere Metrorex. Ne trezim foarte devreme și ne culcăm foarte târziu. Nu că dumneavoastră, la ora 23”, și-a încheiat acesta mesajul.