Primăria Sectorului 3 precizează printr-un comunicat că a finalizat trei pasaje supraterane în zona Pallady care au îmbunătățit considerabil traficul din zonă.
Acest fapt este susținut și de cifre. Recent, specialiștii Facultății de Căi Ferate, Drumuri și Poduri din cadrul Universității Tehnice de Construcții București au realizat un studiu care oferă impactul real pentru trafic, economie și sănătate, în urma investițiilor făcute de Primăria Sectorului 3.
“Traficul și poluarea sunt principalele probleme ale Bucureștiului astăzi, după cum reiese din toate cercetările ultimilor ani. Mai mult, cea mai mare parte a poluării aerului este cauzată de traficul intens. Tocmai de aceea, prioritățile Primăriei Sectorului 3 din ultimii ani au fost îmbunătățirea calității aerului prin plantările masive de copaci și extinderea suprafețelor verzi, dar și rezolvarea blocajelor rutiere prin construirea de poduri, pasaje, sensuri giratorii și chiar străzi noi.
În acest an, Primăria Sectorului 3 a finalizat trei pasaje supraterane în zona Pallady care au îmbunătățit considerabil traficul din zonă. Acest fapt este susținut și de cifre. Recent, specialiștii Facultății de Căi Ferate, Drumuri și Poduri din cadrul Universității Tehnice de Construcții București au realizat un studiu care oferă impactul real pentru trafic, economie și sănătate, în urma investițiilor făcute de Primăria Sectorului 3.
Ce reprezintă rezultatele acestui studiu din perspectiva impactului acestora pentru fiecare dintre noi?
Concret, având în vedere o investiție inițială de 12 milioane de euro, beneficiile se ridică la o economie totală de 28 de milioane de euro anual. Amortizăm investiția de două ori în fiecare an. Asta pe lângă impactul semnificativ asupra mediului înconjurător.
Prin viziune, colaborare și investiții inteligente, Bucureștiul poate înregistra îmbunătățiri semnificative atât din punct de vedere social, cât și economic”.