“Stop Joc! Sunt banii noștri!” Cât ne-a costat Campania PUPEZEI ROZ pentru BALENA ALBASTRĂ

“Stop Joc! Sunt banii noștri!” Cât ne-a costat Campania PUPEZEI ROZ pentru BALENA ALBASTRĂ

“Stop joc! E viața ta!” – așa se numește campania Primăriei București prin care copii ai Școlii Generale 164 din București au asistat, timp de o oră, cum Gabriela Firea și Ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, le-au povestit despre cum este periculos să joci Balena Albastră.Numele corect al campaniei este însă “Stop Joc! Sunt banii noștri!” – potrivit Wall Street care analizează cum și câți bani a aruncat Firea aiurea de la fereastra PMB.

Primăria a cheltuit 2.700 de lei pe tricourile și sepcile inscripționate cu Primăria Municipiului București, acestea fiind cumparate prin procedură de achiziție directă din site-ul de achiziii publice – SEAP, conform informatiilor puse la dispozitie de PMB, pentru Wall-Street.ro.

Oficialii PMB au subliniat că “Stop joc! E viața ta!” este o campanie ce “vizează prevenirea și combaterea consumului de substanțe, produse și servicii cu efecte potențial nocive asupra sănătății fizice, psihice și emoționale a elevilor de toate vârstele din Capitală”.

Numai că specialiștii spun că nu s-a dovedit în niciun fel faptul că unii copii s-ar fi sinucis din cauza jocului Balena Albastră. Dimpotrivă, potrivit psihologilor, o astfel de campanie nu face decât să stârnească curiozitatea tinerilor și dorința de a încerca un astfel de joc, având, astfel, efecte contrare.

Deci, doamna primar, supranumită și Pupăza Roz, nu numai că a cheltuit banii noștri, dar i-a mai cheltuit și prost.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`