Directorul STB, Adrian Criț spune că noul proiect presupune că vor exista câteva mii de centre de vânzare automate după modelul acelor centre care vând cartele de telefon.
Sunt patru companii la nivel municipal care au o rețea de câteva mii de centre iar acetsea vor fi integrate în sistem, a spus directorul STB, Adrian Criț, în cadrul unui interviu pentru Mainnews.ro.
Directorul STB a mai explicat că Societatea digitalizează componenta de vânzare, urmând să rămână numai o parte din centrele actuale de vânzare cu casieri.
„Sunt anumite puncte cheie în oraș unde este nevoie de interacțiunea umană. Acele centre vor asigura, pe lângă componenta de vânzare, și componenta de informare a călătorilor”, a mai explicat Adrian Criț.
„În măsura în care vom fi nevoiți să reducem numărul de posturi ca urmare a transformării digitale, acele persoane vor fi distribuite acolo unde este nevoie în companie.
Mă refer în principal la partea de control, care este deficitară. Angajații nu ar schimba direcția, dar ar face o activitate care ar aduce beneficii mai mari.
Astfel s-ar putea monitoriza mai bine starea de igienă, respectiv s-ar monitoriza mai bine călătorii care circulă fraudulos”, a mai spus Adrian Criț, potrivit sursei citate.
STB a introdus mai multe programe pentru plata călătoriilor, unul dintre acestea fiind destinat tinerilor.
Însă aplicația dedicată elevilor și studenților – YouthTB – prin care aceștia ar trebui să-și achiziționeze abonamente la preț redus fără a mai merge la ghișee nu funcționează însă.
Acest lucru a fost semnalat de un ONG. Dovadă în acest sens stau și recenziile aplicației care are un rating 1,6 / 5 stele.