Nu toți șoferii care își cumpără o mașină nouă sunt norocoși pentru a o conduce, cum este și cazul unui român care a cumpărat o Tesla pe care nu o poate ridica, potrivit Ziare.com.
„Trebuie să ridic mașina, iar cei de la Tesla mi-au trimis FF și COC pe mail și să merg să ridic numere provizorii roșii de la poliție.
Am fost la poliție, iar cei de acolo au zis că ei nu-mi oferă numere roșii fără cartea mașinii.
Am fost chiar și în audiență la șeful Serviciului de înmatriculări și mi-a zis să merg la dealer să-i cer lui să îmi dea numere roșii. Dar dealerul nu îmi oferă.
Sunt în situația în care am mașina plătită, dar nu o pot ridica.
Mă puteți ajuta cu un sfat?”, a scris bărbatul pe grupul Tesla owners club România.
Postarea sa a stârnit multe comentarii din partea persoanelor care și-au dorit să ajute bărbatul.
„Eu am ridicat de la Iași, fără probleme. Singură mică problemă, am avut nevoie de declarația de la dealer că nu au mai fost ridicate numere roșii pe acea mașină.”
„Eu am ridicat săptămâna trecută singur numerele din București: fă-ți programare online.”
„Și eu am ridicat numerele roșii de la Oradea, cu factură, copie CI, COC, asigurare RCA și un e-mail oficial de la Tesla România cum că nu au solicitat ei numere roșii.”
„Nu e ok, mie mi-au eliberat numerele roșii la Cluj fără probleme. Ai nevoie de factură, coc, copie buletin, chitanță că ai plătit 13 ron taxa de nr roșii și o cerere. Atât. Nu pot să ceară cartea mașinii pentru numere roșii.”
„Cel mai probabil ai nevoie de o declarație că mașina are 0 km și că nu a mai fost înmatriculată anterior.”
„Profesionalism Tesla. Să aud ce mai spun fanii. Dealerul trebuie să livreze mașina cu tot cu numere, poliția are dreptate. Poate stai cu ea 3 luni neridicată sau luată pe platformă și parcată în curte, până mai vine și cartea de identitate.”
„O mizerie de suport al clientului din partea lor. Eu am 3 mașini luate și la TOATE s-a ocupat de numere dealerul. Ba mai mult la ultima DACIA, nu Mercedes, sau mai știu eu ce, am făcut o procură notarială (plătită de ei) și mi-au și înmatriculat-o permanent, cu numere preferențiale, tot plătite de către ei. Eu doar m-am plimbat și ei au alergat și organizat, așa da suport clienți.”
„Este efectiv o nebunie, suni la ei, răspunde robotul, trimiți e-mail, nu răspunde nimeni, deci dacă vrei o informație, trebuie să faci 500 km, n-am mai văzut și nici auzit așa reprezentanță.”
„Plătești un birou de copiat acte (cam 150 lei) și se ocupă ei de tot. O să-ți trebuiască asigurare pe seria mașinii de minim 3 luni. Factură mașină și certificat conformitate mașină o să-ți dea Tesla.”
„Tesla îs mai speciali. Și în Austria tot cu numerele în brațe m-am dus ca s-o ridic. Atât timp cât cererea >> oferta, joci cum îți cântă, dacă vrei mașina.”
„Iar panicați toți „spectatorii” de pe grup care sunt intrați aici doar ca să bage bățul prin gard sau să se laude pe la bere că „știu ei cum e treaba cu Tesla, că au ei un prieten și să vezi ce a pățit”. Pe scurt, totul se rezolvă cu puțină comunicare. Știu că răspund greu pentru că sunt asaltați de comenzi, dar dacă ai numărul unui reprezentant de vânzări poți discuta direct cu el și se rezolvă.”