Se deschide sezonul pe litoral și instituţia guvernamentală care promovează România are telefoanele tăiate de 20 de zile

Publicat: 22 04. 2015, 13:49
Foto: cotidianul

O instituție guvernamentală, aflată în subordinea Ministerului Economiei, are telefoanele tăiate de pe 2 aprilie. Cu o săptămână înaintea deschiderii sezonului pe litoral, angajații Autorității Naționale pentru Turism (ANT), instituție care coordonează turismul românesc si care verifica și clasifică hotelurile si agențiile de turism, nu pot fi contactați telefonic.

Hotelierii și agenții de turism, dar si reprezentanții diverselor instituții, care au încercat sa ia în ultimele trei săptămâni legătură cu ANT, nu au putut contacta reprezentanții autorității nici pe telefoanele mobile de serviciu si nici pe cele fixe ale direcțiilor din cadrul instituției. Persoanele care suna la orice număr de fix indicat in site-ul ANT (turism.gov.ro) aud mesajul: „Număr incorect”. Nu pot fi apelate, printre altele, Direcția Generala Control si Autorizare Turism, Direcția Gestionare Fonduri Comunitare pentru Turism, Direcția Management Brand, Direcția Infrastructura Turistica, Direcția de Dezvoltare Teritoriala sau Compartimentul Economic, Achiziții Publice si Servicii Interne si nici măcar cabinetulul președintelui ANT, Simona Man.

Și persoanele care au sunat în ultimele trei saptamâni la telefoanele Compartimentului Comunicare, Relații Externe și Protocol au fost întâmpinate cu mesajul robotului „numar incorect”.

Contactată de Mediafax pe telefonul mobil personal, Simona Man a declarat ca telefoanele au fost întrerupte pentru ca a expirat contractul semnat de ANT în urma cu doi ani cu un operator de telefonie: „S-a încheiat acel contract si acum am deschis procedurile pentru unul nou. Am avut o oferta, dar a fost neconforma, iar acum s-au reluat procedurile, care sunt transparente și vom ține cont de cea mai buna oferta. Celalalt contract a fost atribuit direct, din păcate, dar eu nu vreau sa procedez așa, ci să aleg oferta cea mai avantajoasă”.

Ea a confirmat ca atât numerele fixe de telefon din toata instituția, cât si cele mobile de serviciu ale angajaților au fost taiate, dar a menționat ca funcționeaza un telverde: „Cu siguranța ca acest lucru afecteaza imaginea instituției, dar nu avem ce face. Daca nu întrerupeam telefoanele la expirarea contractului s-ar fi considerat ca favorizam acel operator și că avem o înțelegere cu el”.