Scandal la supermarket. Un bărbat care își făcea cumpărăturile într-un supermarket din Sectorul 6 al Capitalei a ajuns la spital cu cinci dinți lipsă și o rană în zona feței.
Scandalul a început atunci când clientul s-a răstit la o angajată a magazinului, reproșând pe un ton ridicat că trebuie să aștepte prea mult la casă pentru a plăti produsele cumpărate. Odată cu apăsarea butonului de panică de către o angajată speriată, agenții de pază au intervenit pentru a prelua controlul situației.
Clientul recalcitrant a fost inițial scos din magazin, dar a revenit, decis să se răzbune. Acesta a fost agresat de un agent de pază, suferind leziuni serioase, inclusiv pierderea a cinci dinți, potrivit ziare.com.
Agentul BGS a declarat că în momentul în care încerca să îl scoată din magazin, bărbatul s-a întors brusc, scoţând mâinile din buzunare, ”creându-i inculpatului impresia că ar avea un cuţit în mână, astfel că l-a lovit cu antebraţul, pe care avea montată apărătoare din plastic, în zona feţei. Ulterior, persoana vătămată a încercat să îi aplice lovituri cu pumnii, astfel că inculpatul, pentru a se apăra, l-a lovit cu pumnul în faţă”.
Agentul de pază a fost supus unui dosar penal și condamnat la 9 luni de închisoare cu amânare pentru purtare abuzivă. Ca pedeapsă suplimentară, acesta trebuie să presteze muncă în folosul comunității pentru 50 de zile.
Clientul bătut s-a constituit parte civilă, solicitând inițial despăgubiri morale de 11.000 de euro, dar a acceptat în final suma de 5.000 de euro.