Românii sunt nemulțumiți de noul logo al stațiunii Mamaia: „Ce, nu face 80.000 de lei?! Haterilor!”

Românii sunt nemulțumiți de noul logo al stațiunii Mamaia: „Ce, nu face 80.000 de lei?! Haterilor!”
Sursa foto: Facebook

Primăria Constanța a prezentat vineri, 14 iulie, noul logo al stațiunii Mamaia. Totodată a fost implementat și un nou slogan: „Unde distracția întâlnește marea”. Investiția a costat nu mai puțin de 16.000 de euro. Românii s-au declarat a fi nemulțumiți de modul în care arată noua identitate a stațiunii.

„Perla litoralului românesc” are o nouă identitate de brand. Primăria Municipiului Constanța a anunțat noua imagine care reprezintă cea mai populară stațiune de pe litoral, Mamaia, prin intermediul unei postări pe Facebook.

Românii, nemulțumiți de noua identitate de brand a stațiunii Mamaia

„Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii”, a scris Primăria Constanța, pe Facebook.

Potrivit primăriei, noua identitate de brand cuprinde simboluri ale stațiunii, iar noul slogan reprezintă reputația pe care stațiunea și-a obținut-o în ultimii ani.

„Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese că reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu. Sloganul asociat noii imagini a stațiunii «Unde distracția întâlnește marea», exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii că loc de distracție și oferta să reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizat”, se mai arată în postarea publicată de Primăria Constanța.

Sursa foto: Facebook – Primăria Constanța

Cum au reacționat românii după prezentarea noului logo al stațiunii Mamaia

Majoritatea românilor sunt nemulțumiți de noua identitate de brand a stațiunii Mamaia, care a costat nu mai puțin de 16.000 de euro.

„Ia uite, maică, ce logo minunat au găsit pentru stațiunea Mamaia. Deja îl fură resorturi de 5 stele! Nu aveți bani de niciunele, dar îi faceți cadou unde vrei și unde nu vrei! Mă apuc de scris, că cică am talent! V-ați prins, da? Altă achiziție cu dedicație!”.

„Care logo, că e furat.”

„Ce, nu face 80.000 de lei?! Haterilor! O poză cu mingea aia de volei din Outcast cred că mergea mai bine.”

„Pe asta ați dat 80.000 de lei?!”, sunt doar câteva dintre comentariile de la postarea de pe Facebook.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`