Reacția Lidl în cazul femeii înțepate de un scorpion: „Nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre”

Publicat: 10 03. 2023, 21:23
Actualizat: 11 03. 2023, 16:01
Sursa foto: Captură video YouTube / Andrei Viliche

Lidl a reacționat după ce în mediul online au apărut mai multe informații precum că o femeie din Iași ar fi fost înțepată de un scorpion provenit din banalele cumpărate. Retailerul transmite că „nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre”.

Cum a răspuns Lidl în cazul femeii înțepate de scorpion

„Referitor la informațiile publicate cu privire la faptul că o persoană a fost înțepată de un scorpion în locuința sa în data de 09 martie 2023, după ce ar fi achiziționat banane în data de 01 martie 2023 dintr-unul din magazinele Lidl, dorim să clarificăm că, nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre”, a transmis compania.

Reprezentanții companiei mai susțin că la controalele efectuate de autoritatea sanitară veterinară nu au fost găsite nereguli: „Totodată, vă confirmăm faptul că atât analiza noastră internă demarată imediat ce am aflat de această situație, cât și controlul realizat chiar în cursul acestei zile (10.03.2023) de către autoritatea sanitară veterinară au concluzionat că cerințele și standardele sanitare veterinare privind vânzarea fructelor și legumelor către consumatorii finali sunt respectate, nefiind constatate nereguli privind siguranța alimentară. În plus, subliniem faptul că toți furnizorii noștri de fructe și legume, precum și distribuitorii, sunt certificați atât la nivel european, cât și național, cu certificări precum GLOBALG.A.P.,certificare HACCP/GMP, certificare ISO 22000 – sistem de management al siguranței alimentelor, certificare ISO 9001 – sistem de management al calității, atestând calitatea și conformitatea produselor pe tot lanțul de aprovizionare”.

„Deși nu poate fi stabilită o legătură de cauzalitate între achiziția produsului în data de 01 martie2023 și evenimentul petrecut în data de 09 martie 2023, ne pare rău pentru situația prin care a trecut clienta noastră. Dorim să asigurăm clienții Lidl și opinia publică de faptul că atât compania, cât și partenerii noștri sunt preocupați în permanență de respectarea riguroasă a unor standare înalte de siguranță alimentară”, a mai transmis Lidl.