Primele concluzii în cazul accidentului feroviar care a avut loc pe 18 decembrie, între Ploiești și Brazi. Potrivit unui raport al Agenției de Investigare Feroviară citat de B1 TV, de vină ar fi mecanicul de tren de la compania privată. Acesta s-ar fi pus în mișcare fără a avea ordin de circulație.
În urma impactului catalogat drept „accident feroviar grav”, specialiştii de la AGIFER au constituit o comisie de investigare pentru a cerceta condiţiile în care s-a produs accidentul. Deşi nu a fost finalizat încă Raportul de Investigare, în urma unei note date de către Agenţia de Investigare Feroviară, s-a stabilit vinovăţia mecanicului de locomotivă a trenului marfar de la compania privată. Din ultimele informaţii reiese faptul că acesta a ignorat cu desăvârşire instrucţiunile şi a plecat din staţie fără a avea ordin de circulaţie.
CUTREMUR ÎN TELEVIZIUNE! Doamne, cum a fost găsită TEO TRANDAFIR! BURSUCU’ E ÎN STARE DE ȘOC! (IMAGINI DRAMATICE)
Emisia video va porni imediat. Daca aveti un ad blocker activ va rugam dezactivati-l.
ASTA DA BOMBĂ! S-a aflat totul despre sarcina Gabrielei Cristea! TAVI CLONDA NU A ȘTIUT NIMIC PÂNĂ ACUM! E SCANDALUL MOMENTULUI
„Trenul nr.30558-1 s-a pus în mișcare, fără a avea ordin de circulație pentru expediere și a depășit semnalul de manevră M 158, în poziția pe oprire. Trenul de călători nr.5008 care circula de la Buzău la București urma să fie primit în stația CFR Ploiești Triaj. La ora 15:35, pe parcursul de intrare a acestui tren la linia 6, s-a produs tamponarea violentă între locomotiva EA 527 care remorcare trenul de călători nr.5008 cu locomotiva EA 013, care remorcare trenul de marfă nr,30558-1”, se arată în nota dată de AGIFER.
Amintim că în urma impactului violent din data de 18 decembrie, locomotivele celor două trenuri au fost grav avariate. Mai mult, primul vagon al trenului de călători a fost deformat, iar locomotiva şi al treilea vagon al trenului marfar au derait. Şi suprastructura căii ferate a fost afectată pe o lungime de 75 de km, iar 10 persoane au fost rănite.