Purtătorul de cuvânt al CN Aeroporturi București: Decizia Blue Air a fost surprinzătoare. O mare parte dintre pasageri erau deja la îmbarcare. Peste 1.000 au efectuat toate formalitățile premergătoare (FOTO, VIDEO)

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Decizia Blue Air de a suspenda zborurile a fost cumva surprinzătoare, în condițiile în care ea a venit în timp ce o mare parte dintre pasageri erau deja la îmbarcare, a declarat purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale Aeroporturi București, Valentin Iordache, marți, pe B1 TV, la „Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu, acolo unde a vorbit despre situația de pe Aeroportul Otopeni.

Purtătorul de cuvânt al CN Aeroporturi București, pe B1 TV, despre situația de pe Otopeni în contextul deciziei Blue Air

„Situația era acum mai puțin de o oră relativ calmă pe aeroport. Mai erau câteva sute de pasageri care au fost nevoiți să revină în terminal după ce în cursul după-amiezii fuseseră pregătiți pentru îmbarcare, în sala de îmbarcare a aeroportului. Vorbim de un număr total de 1.072 de pasageri, dacă am reținut eu bine, peste 1.000 de pasageri care au efectuat toate formalitățile premergătoare”, a declarat Valentin Iordache.

Întrebat dacă Aeroportul Otopeni avea informații în prealabil despre decizia Blue Air sau a fost o surpriză, el a adăugat: „Decizia a fost cumva surprinzătoare pentru că am aflat-o în timp ce pasagerii erau, o mare parte dintre ei, deja la îmbarcare. Cursele au fost, unele dintre ele, amânate până când am primit informația cu privire la anularea acestora”.

„Noi a trebuit să ne facem datoria, așa cum de altfel și agentul de handling care deservește compania și-a făcut datoria, de a avea grijă de pasageri, de a le oferi apă, alimente și de a-i prelua și aduce înapoi să își ia bagajele de cală și a reveni în terminalul de plecări”, susține purtătorul de cuvânt al CN Aeroporturi București.

Întrebat dacă mai sunt pasageri care încă stau în aeroport în speranța că se va răzgândi compania și va relua zborurile, Valentin Iordache a spus: „Am stat de vorbă personal cu pasagerii până în urmă cu aproximativ o oră. Mai erau, mai erau chiar câteva sute de pasageri, poate 300, poate 400, care încă erau în dialog cu reprezentanții companiei aeriene și cu agentul de handling, încercând să găsească o soluție pentru a ajunge la destinație”.

„Alții și-au cumpărat bilete la alte companii aeriene pentru că aveau situații deosebite, sau au revenit acasă o bună parte dintre bucureșteni, sau m-au întrebat unde găsesc un hotel în zona aeroportului astfel încât să mai aștepte până mâine, pentru că la momentul acela nu se știa că aceste curse sunt anulate până luni”, a mai spus Valentin Iordache.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`