Publicitarul Alex Tocilescu propune o acțiune pro-Firea, cu flori și aplauze: Felul ei de ţaţă generează idei şi pofta de batjocură

Publicat: 16 02. 2017, 14:21
Foto: life.ro/

Întors în țară după 20 de ani în care a trăit în Germania și SUA, publicitarul Alex Tocilescu a vorbit despre problemele pe care le-a întâmpinat la venirea în țară și cât de greu i-a fost să se adapteze la ritmul bucureștean.

Mă împiedicam de toate absurdităţile astea cotidiene şi râdeam. Acum mi-a mai pierit râsul, pentru că sunt un cetăţean al României şi am început să conştientizez asta. În Germania funcţionează tot! Sistemul te ajută, îţi simplifică viaţa. Aici, nu. Cu toate astea, m-am obişnuit aici şi îmi place oraşul în ciuda lui însuşi, chiar”, spune copywriterul de la Graffiti BBDO, într-un interviu pentru life.ro.

Implicat activ la protestele împotriva coruției, Tocilescu s-a declarat un “fan” al primarului Gabriela Firea.

Oh, da, aş vrea să mă întâlnesc odată cu ea, să-i spun cât o admir…”, spune el ironic.

Inspirat de tineri din Polonia, acesta vrea să organizeze o acțiune pro-Firea”.

Să ne adunăm câteva sute de persoane în faţa Primăriei, să o aplaudăm să îi spunem cât de mult ţinem la ea, să avem buchete de flori în mână, să scriem mulţumiri… Pentru că protestul în cazul ei nici nu se poate face altfel. În fond nu a greşit cu nimic, fiindcă nici nu a avut prea mult timp la dispoziţie să greşească, dar felul ei de ţaţă generează idei şi pofta de batjocură”, declară el.

Despre România de astază, Tocilescu este de părere că ducem lipsă de lideri, dar că există și o parte bună: suntem liberi să ne spunem nemulțumirile.

La minus sunt liderii. Lipsesc liderii. La plus este faptul că ieşim în stradă şi ne implicăm, dar implicarea se termină duminica la 10 seara, după care mai e ceva pe facebook şi atât. Cred că ar trebui mai mult. Implicarea efectivă, în politică, în partide. Ştiu, nu e cool, dar e necesar. Ce mai lipseşte lumii de azi? Tovărăşia aia de altădată, găştile mari, solidaritatea care îi făcea pe oameni să se simtă bine unii cu alţii fără să facă mare lucru pentru asta…”, adaugă publicitarul.