Fiecare a auzit cel puțin o dată o persoană care să se plângă de condițiile pensiunilor sau hotelurilor în care s-au cazat. De când tehnologia și rețelele de socializare au devenit parte din viața noastră de zi cu zi, acest nemulțumiri au început să capete și mai multă gravitate, ajungând la un număr mult mai mare de persoane.
Însă, există și situații inverse. Când proprietarii unor astfel de afaceri sunt nemulțumiți de comportamentul oaspeților, pe timpul șederii. Acesta este și cazul unui român care deține o pensiune și care a reclamat în mediul online, obiceiurile unora dintre clienții săi, potrivit Click.
Bărbatul s-a plâns de faptul că turiștii români au obiceiul de a veni cu o aerotermă de acasă pentru a ridica temperatura din cameră. Iar proprietarul nu ar vedea în acest aspect o problemă, dacă nu ar ști, potrivit lui, că termostatul este setat la 23 de grade Celsius.
„Nesimțirea la Români nu are limite, îi setezi căldură la 23 °C și el vine cu aeroterma de acasă și face 29°C, cum se face că orice turist străin mă roagă să las temperatura la 21°C că este prea cald, chiar nu înțeleg, suntem un popor friguros sau am rămas cu sechele de pe timpul lui Ceaușescu?”, a scris acesta, într-o postare pe Facebook.
Reacțiile internauților nu au întârziat să apară, mai ales că postarea proprietarului de pensiune a strâns rapid undeva în jur de 600 de comentarii. Părerile au fost împărțite, iar unii au justificat obiceiul turiștilor, spunând că nu toată lumea se poate adapta la temperaturi de 21-22 de grade, mai ales dacă merg în vacanță alături de copii.
„În hotelurile și pensiunile civilizate îți setezi tu temperatura, dar mai sunt unii care ei vor bani fără prea multe sacrificii”, a scris un internaut în unul dintre comentariile lăsate la postare.
„Este pentru prima dată când aud despre așa ceva și am fost în destule locuri și în România și în afară României, cu 2 copii”, a comentat o altă persoană.