Probleme în privința cardurilor de energie I / Poștașii nu știu să le utilizeze: Urmează un training de două săptămâni

Probleme în privința cardurilor de energie I / Poștașii nu știu să le utilizeze: Urmează un training de două săptămâni
Sursa Foto: Facebook/ Compania Națională Poșta Română

După ce au primit noi sarcini legate de cardurile de energie pe care românii le vor primi și cu care vor achita facturile în această iarnă, în rândul poștașilor s-a creat o adevărată revoltă.

Angajații Poștei Române se declară nemulțumiți că lucrează în plus, motivul fiind lipsa personalului.

Noua tehnologie dă bătăi de cap poștașilor, însă șeful Poștei Române a menționat că va urma un training în acest sens.

Poștașii nu știu să utilizeze cardurile de energie I. Șeful Poștei anunță un training

„În clipa de față, Poșta Română poate prelua achitarea de facturi în 1500 de locații și avem undeva la 4000-4500 de ghișee. Deci, dacă 4500 de români vor să-și plătească factura în același timp, aceasta este capacitatea companiei.

Deci, noi avem această capacitate în oficiile poștale. Mai mult, ca să ne asigurăm că venim mai aproape de români, vrem să creștem capacitatea companiei de a scana și a încasa facturile de la 4500 undeva la 11.000.

În clipa de față, compania are 2000 de telefoane mobile, contractul nostru de citit contoare, deci acei oameni pot să și scaneze și se încaseze facturi.

Mai mult, am derulat o procedură la sfârșitul anului trecut în care am cumpărat deja 400 de telefoane și imprimante mobile. Dar credem că este nevoie de încă 7000, că dacă sute mii de români vor să-și plătească factura în aceeași zi să aibă unde s-o facă”, a spus Valentin Ștefan, director Poșta Română, pentru antena3.ro.

Ce trebuie să facă românii când vor să plătească facturile cu cardul de energie

„În clipa în care un client interacționează cu un poștaș, îi oferă trei documente: cartea de identitate, factura la utilități și cardul de energie din partea ministerului.

Deci ordonanța de urgență a trecut abia săptămâna trecută. Noi nu putem să demarăm un contract până când lucrurile nu sunt clare. Intern, noi ne-am pregătit, încă de luni am început distribuirea acelor declarații pe proprie răspundere.

Unii poştaşi știu să folosească acele carduri de energie”, a spus directorul Poştei Române.

Poșta Română a anunțat un training de două săptămâni

„Noi am pregătit echipe de training la nivel central, care urmează să ducă mai departe felul în care se desfășoară citirea în sine, odată ce lucrurile evoluează.

Există o pregătire la nivel național, după aceea la nivel de sucursale, la nivel de OJP și ulterior la nivel de oficiu poștal. Toată această pregătire ar trebui să dureze două săptămâni și noi intenționăm să o începem la 1 februarie, atunci când normele sunt clare, atunci când procedurile sunt clare”, a continuat Valentin Ştefan.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`