Probleme în magazinele Lidl, Mega Image și Carrefour. Mai multe produse toxice au fost retrase de pe rafturi

Publicat: 29 03. 2022, 11:13
Sursa Foto: Pixabay.com

Mai multe produse au fost retrase din Carrefour, Mega Image și Lidl, din cauza unui conținut ridicat de oxid de etilenă, pe care acestea îl prezentau.

Mai multe produse de înghețată Mars au fost retrase din cele trei magazine, din cauza oxidului de etilenă, după cum a anunțat ANSVSA.

Înghețată cu un conținut ridicat de oxid de etilenă, retrasă din Carrefour, Mega Image și Lidl

Magazinele Carrefour au scos de pe rafturi mai multe stocuri de înghețată Mars și Baounty, după ce s-a descoperit un conținut ridicat de oxid de etilenă.

Mars recheamă voluntar din România produsele noastre de înghețată menționate mai jos. Acest lucru se datorează prezenței oxidului de etilenă într-un ingredient produs de unul dintre furnizorii noștri, la niveluri mai mari decât cele permise de legislația UE.  Acest fapt are impact cu privire la Mars precum și alți producători.

Eeste important că noi folosim doar o cantitate mică din acest ingredient în produsele noastre de înghețată. Ca urmare, nivelul de oxid de etilenă din înghețată este minimal. Consumarea produsului nu este nocivă.

Colaborăm cu autoritățile competente în materie de siguranță alimentară și cu clienții noștri vânzători cu amănuntul pentru a ne asigura că toți consumatorii sunt informați de rechemarea voluntară. Niciun alt brand sau produs ale Mars, sau alte loturi din aceleași produse sau produse cu alt termen de valabilitate nu sunt afectate”, a transmis ANSVSA.

Înghețata retrasă din Lidl și Carrefour / Foto: captură ANSVSA
Înghețata retrasă din magazinele Mega Image / Foto: ANSVSA

Ce trebuie să știe clienții magazinelor și cei care au achiziționat înghețata

Dacă ați achiziționat unul sau mai multe dintre produsele impactate și doriți să solicitați rambursarea costului, vă rugăm să trimiteți poza ambalajului fiecărui produs, împreună cu numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail și adresa dvs. poștală, la contact@ro.mars.com.

Pentru validarea cererii dumneavoastră, vă rugăm ca în poza/pozele transmise să fie vizibile data valabilității și codul lotului pentru fiecare produs. Aceste informații sunt pe spatele ambalajului, ca în poza de mai jos. Dacă solicitați rambursarea pentru mai multe produse, vă rugăm să trimiteți si o poză cu toate ambalajele produselor împreună:

Vă vom rambursa un voucher de cumpărături de valoarea produselor achiziționate. Vă rugăm să păstrați ambalajul fizic al produsului până la data la care primiți voucherul. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați Mars Consumer Care la: contact@ro.mars.com. Această rechemare a fost inițiată în interesul consumatorilor noștri. Ne cerem scuze sincer pentru orice neplăceri cauzate, a mai transmis ANSVA.